• Sunshine Girl

Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 III

Vår gamla tråd stängs som vi vet imorgon f.m så jag tyckte det var lägligt att skapa en ny tråd direkt...

Så ALLA Zillor, blivande Zillor och mindre Zilla:aktiga
    Välkomna till Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 där vi pratar, planerar, stöttar, hjälper varandra och ibland får totalt frispel på allt runt omkring...
    Hålla till godo med del 3 :D

• Svar på tråden Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 III
  • Sunshine Girl

*aaaaarrrrrgggggh*

Ok, tjejer det verkar ha blivit missförstånd mellan mig och tryckeriet...

Vi har nu två alternativ:
    1, vi alla får vita t-shirts med den zillan som vi vill ha

2, vi får välja färger på tröjorna (svart eller vitt) och får välja 1 gemensam färg på zillan...

Detta pga sättet som tröjorna trycks på. I alt 1 så använder man en speciell maskin som trycker våra tryck (kallas tydligen sublimering) och dessa tröjor är i 100% polyester, v-ringade toppar men finns bara i vitt... Om vi vill ha kvar det första alternativet så kostar det 300kr + 102kr (totalt 402kr) pga de olika färgerna vilken jag kan tycka är lite mycket för en t-shirt... Om vi väljer att ha våra tryck på vita toppar så kostar det enbart 250kr i och med metoden de använder. Så vad säger ni?

Vita t-shirts och valfri Zilla eller en likadan zilla för samtliga fast man får välja t-shirts färg...

• Sunshine Girl

Jag kanske ska nämna också att om vi väljer att ha en likdan zilla fast med olika färger på tröjorna så kostar det fortfarande 300kr inget extra. Extra kostnaden blir om vi vill ha i olika färger...

• junibrud2006

En fundering... Hur är en t-shirt i polyester?! Ser framför mig en högblank lite slankig sak, men det kanske är jag som är ute och cykar. Det har ju hänt förr!

Kan dock hålla med om att över 400 kronor per tröja blir lite saftigt. Annars är jag öppen för alla alternativ!

• junibrud2006

Vilken läcker liten sak! Slutar alldeles precis ovanför naveln - precis vad vi behöver i jakten på bröllopsformen!!!

• Sunshine Girl

*asg* så vad röstar du för junibrud?

Alt 1, vit topp "egen" zilla
    alt 2, svart el vit topp "gemensam" zilla

• Sunshine Girl

Röstning:
    Alt 1, vit topp "egen" zilla
    alt 2, svart el vit topp "gemensam" zilla

*****************************'
    Sunshine Girl: både alt 1 & alt 2

• junibrud2006

Ja du... Är ju lite velig av mig jag så jag ligger lite lågt till rösterna droppar in... Nejdå. För min del går båda varianterna bra. Men vit t-shirt med valfritt tryck kanske inte är så dumt? Eller?! Samma färg på zillan går ju också bra... Ja, jag kan ju aldrig bestämma något så...

• junibrud2006

Jaaa hurra!!!

Sunshine Girl: både alt 1 & alt 2
    Junibrud: både alt 1 & alt 2

Svar på tråden Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 III