• Sunshine Girl

Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 III

Vår gamla tråd stängs som vi vet imorgon f.m så jag tyckte det var lägligt att skapa en ny tråd direkt...

Så ALLA Zillor, blivande Zillor och mindre Zilla:aktiga
    Välkomna till Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 där vi pratar, planerar, stöttar, hjälper varandra och ibland får totalt frispel på allt runt omkring...
    Hålla till godo med del 3 :D

• Svar på tråden Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 III
  • Sunshine Girl

Sweety, hur blev det med ringen?

junibrud2006, vad underbart med floristen, buketten låter superfin!!!

Alla som har beställt Zilla tröjor...
    Vilka av er finns i Stockholm (ref till ovan inlägg)?

Annars så är det206 dagar kvar till dagen D :D

• idolf

Håller på att få lite små panik! Planerandet har gått lite på sparlåga den sista tiden av olika anledninga och jag känner att vi måste ta tag i detta snart. Jösses amalia!

• junibrud2006

Igår berättade jag på jobbet! Herrejösses vilket tjatter det blev. Kul! För övrigt ska vi förhoppningsvis hinna hämta hem ringen imorgon! Och bara 6 månader kvar på lördag...

• Lilltrolle

Hej tjejer

Har inte hunnit vara så aktiv, vi är ju numera endast två personer (eller rättare sagt 1,8 eftersom jag bara jobbar 80%) på typ 3- 4 mans jobb...
    Ofta springer jag från jobbet, hämtar barnen, ger dem mat osv och så direkt efter jag lagt dem så sätter jag mig å jobbar till typ 23 - rekomenderas om man vill bli utbränd...

Nog om detta, i natt har jag sovit extremt oroligt och varför detta?? Jag är ju stressad på jobbet å hemma (vi gör ju om köket och NU IGÅR börjar det verkligen färdigt - det är del grejor kvar men det ser ut som ett kök i alla fall) men vad drömmer jag om??? Jo min bröllopsdag!! Jag får ont i magen bara jag tänker på det, för det första hade jag ingen fotograf - hon hade försvunnit och så det värsta, en halvtimma innan det hela börjar upptäcker jag att jag glömt hämta buketten!!!! Jag har t o m glömt att köpa rosorna och gett dem till min väns vän för att binda dem så vi drar iväg, heeeela hydet, till närmsta blomsterbutik. Jag, min pappa, m2b, min lillebror, best man - ja det var en himla massa människor och jag förklarar att jag skall ha stora, "tjocka" rosa rosor i min bukett och på killarnas crosage (felstavat?? blomman de skall ha på kavajslaget) och de visar mig nåt, stort, blaffigt med massa gröna blad och så lyfter man på bladet och under där hänger en ledsen liten rosa ros....AAAARRRRGGGH och så får jag panik och bara "men jag ska ju gifta mig om 10 min - jag får ju inte missa mitt eget bröllop" å "hur kunde jag missa det här??" osv
    Så vaknar jag i drömmen, lycklig över att jag drömt men så händer det igen!!!

Tror jag drömde samma sak typ 3 ggr innan jag faktiskt vaknade på riktigt så ikväll ska jag skriva en kom ihåg lista för de där närmsta dagarna innan bröllopet så detta faktiskt inte händer!!!

Annaglitter! Såg att ni skall gifta er på Ulrik, om du har tur blir du serverad av min mamma )

Sweety! Du köpte väl ringen???

Sunshine! Såg att jag missat tröjorna, men de såg jättefina ut på bilden i alla fall!!

Lillaangelina! Hur går det med träning å allt? Själv går jag bara upp å upp å upp....

Annalokatt! Spännande med inbjudningarna, ska själv börja fundera på dem efter nyåret..

Kram på er allihopa!!

• junibrud2006

Oooohhh!!! Idag ska vi hämta hem min vigselring från guldsmeden!!!! *pirr* Och imorgon är det bara sex månader kvar...

• lokatt

Lilltrolle:
    efter nyår? hm, du menar då när jag inte tänker ha NÅGOT bröllopsaktigt (förutom bt så klart) att göra på minst en månad?
    känns väldigt skönt att ha det gjort, och även att veta att vigsel- & festprogram ligger till 95% klara i datorn för färdigställning sista veckan (bordsplaceringen ska in)

och idag är det bara 71 dagar kvar till vårt bröllop!

• Sweety

Hej alla!

Jag har inte hunnit kolla BT de senaste dagarna för jag har varit på affärsresa i München. Eftersom jag var borta fick min blivande köpa ringen. Det var kul att han var den drivande bakom köp av vigselring, han övertalade mig lite smått för han tyckte det var "wow" när jag tog på den. Det känns bra nu, ytterligare en sak att bocka av. Ser fram emot när den kommer.

Har börjat fundera på vilka man ska bjuda och inte bjuda. Ska någon av er bjuda arbetskompisar? Till kyrkan får väl alla som vill komma, men även till festen?

• lokatt

Sweety:
    eftersom vi rensat ganska rejält i vår gästlista (kapat med häcksax) så blir det inga arbetskamrater bjudna till festen. å andra sidan har ingen av oss direkt arbetskamrater vi träffar på fritiden.
    men det är jättesvårt, och vi hade nog haft svårare att fatta beslut som det om vi inte redan legat "över" pga mina föräldrars syskon (de har 8 syskon var, och så gott som alla har minst 2 barn)

• Sweety

anna lokatt: tack för inputen. Nu blir det Idolfinalen för min del!

Svar på tråden Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 III