Hej tjejer
Har inte hunnit vara så aktiv, vi är ju numera endast två personer (eller rättare sagt 1,8 eftersom jag bara jobbar 80%) på typ 3- 4 mans jobb...
Ofta springer jag från jobbet, hämtar barnen, ger dem mat osv och så direkt efter jag lagt dem så sätter jag mig å jobbar till typ 23 - rekomenderas om man vill bli utbränd...
Nog om detta, i natt har jag sovit extremt oroligt och varför detta?? Jag är ju stressad på jobbet å hemma (vi gör ju om köket och NU IGÅR börjar det verkligen färdigt - det är del grejor kvar men det ser ut som ett kök i alla fall) men vad drömmer jag om??? Jo min bröllopsdag!! Jag får ont i magen bara jag tänker på det, för det första hade jag ingen fotograf - hon hade försvunnit och så det värsta, en halvtimma innan det hela börjar upptäcker jag att jag glömt hämta buketten!!!! Jag har t o m glömt att köpa rosorna och gett dem till min väns vän för att binda dem så vi drar iväg, heeeela hydet, till närmsta blomsterbutik. Jag, min pappa, m2b, min lillebror, best man - ja det var en himla massa människor och jag förklarar att jag skall ha stora, "tjocka" rosa rosor i min bukett och på killarnas crosage (felstavat?? blomman de skall ha på kavajslaget) och de visar mig nåt, stort, blaffigt med massa gröna blad och så lyfter man på bladet och under där hänger en ledsen liten rosa ros....AAAARRRRGGGH och så får jag panik och bara "men jag ska ju gifta mig om 10 min - jag får ju inte missa mitt eget bröllop" å "hur kunde jag missa det här??" osv
Så vaknar jag i drömmen, lycklig över att jag drömt men så händer det igen!!!
Tror jag drömde samma sak typ 3 ggr innan jag faktiskt vaknade på riktigt så ikväll ska jag skriva en kom ihåg lista för de där närmsta dagarna innan bröllopet så detta faktiskt inte händer!!!
Annaglitter! Såg att ni skall gifta er på Ulrik, om du har tur blir du serverad av min mamma
)
Sweety! Du köpte väl ringen???
Sunshine! Såg att jag missat tröjorna, men de såg jättefina ut på bilden i alla fall!!
Lillaangelina! Hur går det med träning å allt? Själv går jag bara upp å upp å upp....
Annalokatt! Spännande med inbjudningarna, ska själv börja fundera på dem efter nyåret..
Kram på er allihopa!!