• Sunshine Girl

Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 III

Vår gamla tråd stängs som vi vet imorgon f.m så jag tyckte det var lägligt att skapa en ny tråd direkt...

Så ALLA Zillor, blivande Zillor och mindre Zilla:aktiga
    Välkomna till Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 där vi pratar, planerar, stöttar, hjälper varandra och ibland får totalt frispel på allt runt omkring...
    Hålla till godo med del 3 :D

• Svar på tråden Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 III
  • Bluebride2006

250:-, hmmm, jag ska se om jag har råd, men jag hoppas det i alla fall. I så fall, går det bra att mötas på odenplan runt 2-tiden på lördag?

• idolf

annaglitter
    Jag beklagar och sänder mina varmaste tankar till dig och din familj.

• Sunshine Girl

Bluebride2006, det låter jättebra speciellt eftersom det blir lite mycket pengar fö mig att ligga ut med för allas tröjor! Jag mailar dig mitt mobnummer så att vi kan höras på lördag

• junibrud2006

Nu har jag hämtat min ring och den är bara sååå fin! Har tagit upp den från lådan flera gånger i helgen och bara suktat. Tur att det nu är mindre än sex månader kvar...

• Sunshine Girl

junibrud2006, åhhhh vad underbart! Så... bilder!??????

• junibrud2006

Får väl försöka fixa... Det är en ganska enkel men kraftig modell. Ringen väger åtta gram och så är det tre brillianter lite glest isär. Enkelt och snyggt - perfekt för lilla mig!

• Next

annaglitter: Beklagar. Behöver du någon att skriva av dig lite är det bara att skicka ett mail. Har gått igenom samma sak. nina_borstad@hotmail.com

• Bluebride2006

bra sunshinegirl, frågan e bara om jag kan skrapa ihop, men det ska nog gå, får väl i värsta fall fråga pappa om han kan bidra med en hundralapp. Min kille ska göra ett mensatest vid odenplan vid 2, tänkte var bra att träffas då.

• junibrud2006

Jag måste ha blivit total zilla. Skickade idag iväg beställning av mingelservetter i färg matchande temat. Men det finns en anledning. Vi skulle beställa middagsservetter och tänkte ta extra av dem till snittarna. Företaget tipsade då om dessa "mingelservetter" eftersom de kostar under hälften av vad de andra gör. Så helt uppe bland de små fluffiga molnen är jag inte...

Och nu har vi skickat iväg beställningen av inbjudningskorten! Äntligen! Längtar till de kommer...

Svar på tråden Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 III