• Sunshine Girl

Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 III

Vår gamla tråd stängs som vi vet imorgon f.m så jag tyckte det var lägligt att skapa en ny tråd direkt...

Så ALLA Zillor, blivande Zillor och mindre Zilla:aktiga
    Välkomna till Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 där vi pratar, planerar, stöttar, hjälper varandra och ibland får totalt frispel på allt runt omkring...
    Hålla till godo med del 3 :D

• Svar på tråden Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 III
  • Bluebride2006

Jag gillar real group, framför allt deras jullåtar, önskar mig deras två julskivor i julklapp. Min favorit är Risalamalta, stava jag rätt nu? ja, det var en jäkla hög kostnad, vi vill ha vår favoritkomiker, men han ska ha 21000:- för 45 min, snacka om timpenning

• Ängla

hej söta tjejer!

SNÄLLA kan nån länka den där sökmotorn som nån gjort till BT?

massa kram!

• junibrud2006

Jippie!!! Igår hämtade vi våra inbjudningar på posten. Ett jättefint paket med snören och alla kort inlindade i buntar med silkespapper. De är sååå fina, bättre än vi hade hoppats. Känns verklligen jätteroligt. Och så har jag julpysslet räddat. 90 frimärken - till inbjudningar och svarskort...!

Vi har även fått hämta våra omtalade servetter som också blev jättefina. Små detaljer, men är man zilla så...

• Ängla

tack Anna Lokatt!

Junibrud 2006. vad härligt att inbjudningarna har anlänt, då känns det väl ännu mer "for real"? Häftigt med svarskort!

• junibrud2006

Ängla - Ja, nu är det ingen återvändo... Känns bra med svarskort. De är ju frankerade och klara, bara för gästerna att kryssa i några rutor och posta.

• junibrud2006

Herrejösses... Nu har vi passerat 90-strecket på inbjudningslistan... Hjääälp!!!

God jul alla!

• _sus_

god jul på eer alla och ha det bäst under helgen
    kram sus

• idolf

God jul alla zillor och ha en underbar helg

Svar på tråden Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 III