• Sunshine Girl

Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 III

Vår gamla tråd stängs som vi vet imorgon f.m så jag tyckte det var lägligt att skapa en ny tråd direkt...

Så ALLA Zillor, blivande Zillor och mindre Zilla:aktiga
    Välkomna till Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 där vi pratar, planerar, stöttar, hjälper varandra och ibland får totalt frispel på allt runt omkring...
    Hålla till godo med del 3 :D

• Svar på tråden Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 III
  • lokatt

idag är det bara 40 dagar kvar till vårt bröllop!
    det är massor som inte är klart än, och jag börjar känna en viss stress (ok, massor - så illa att jag fått utslag av det) och som en väldigt dålig 'zilla.
    men, det är under kontroll, tror jag, så vi får se hur de närmaste 5,5 veckorna utvecklas! *svälj*

• _sus_

katten.

ta ett bad och varva ner... du tjänar inge på att stressa...
    kramizar till dig hopps det går bra (vilket jag inte tvivlar en sekund på)

• lokatt

_sus_:
    jag har anlitat sunshines avstressningstjänst - funkar relativt bra... plus att snart så har jag iaf gjort MITT, vilket kommer att varva ner mig en del (hoppas jag). bara att tro på det bästa - och panikar det så finns ju alltid BT!

• junibrud2006

Jippie - idag är det exakt fem månader kvar! Enda nackdelen är att nu finns inga ursäkter för Operation Klänning vad gäller träning...

• Sweety

anna lokatt:
    Vad spännande att det närmar sig. Förstår om det är mycket att pyssla med.

Idag fick vi bekräftelse från kyrkan, alltid skönt att ha. Nu börjar även min blivande engagera sig lite. Snart bara 5 månader kvar.

• Sunshine Girl

Åh nu har vi också fått vår bekräftelse sen igår kväll så ringde frissan & sminkösen för att bekräfta antalet personer och tiden. SÅ roligt, vi pratade frisyren som jag funderade över och som Anna underlättade genom att ge mig bra tips hur jag kan göra med slöjan *tack Anna* :)
    Vi bestämde att jag ska dit för provuppsättning och provsminkning i slutet av mars början av april.
    Jösses Zillor i år är det dags!!! :D

• Sunshine Girl

Åh jag glömde berätta att fredag nästa vecka så ska vi proväta menyn på Hasselbacken samt boka in den första "övningen" i kyrkan med prästen :D
    *spännande*

• Ängla

Sunshine girl eller Anna, hur lyder tipset med slöjan? *nyfiken*

Vad gott att testa menyerna, mums mums. Är det ni två som ska gå eller ta ni med några vänner? När vi smakade tårta hemma bjöd vi in fem vänner, efter att ha smakat själva. Det var jättekul men de tyckte inte exakt samma som vi å det blir som vi vill!

• Sunshine Girl

Jag glömde ju besvara din fråga ang menyn :D

Det är jag och M2B som ska dit och proväta menyn själva, samtidigt så är konditorn där så att vi kan diskutera tårtan och även han som ska "hålla" i arrangemanget

Svar på tråden Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 III