• Sunshine Girl

Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 III

Vår gamla tråd stängs som vi vet imorgon f.m så jag tyckte det var lägligt att skapa en ny tråd direkt...

Så ALLA Zillor, blivande Zillor och mindre Zilla:aktiga
    Välkomna till Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 där vi pratar, planerar, stöttar, hjälper varandra och ibland får totalt frispel på allt runt omkring...
    Hålla till godo med del 3 :D

• Svar på tråden Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 III
  • Lilltrolle

God Jul allihopa!!

Skinkan klar å sillen klar, potatisen skalad å äggen kokade, bara Jansson å senapen kvar att göra
    Och så lite av städningen då!
    Hoppas ni får en skön jul, här hemma firar vi inte bara julafton utan även min pappas 60 års dag så det blir skumpa till glasstårtan!

Kram tjejer!!

• Sunshine Girl

GOD JUL till er alla!
    Nu ÄNTLIGEN efter en hel del "motgångar" så är allt under kontroll för julafton. Nu är det dags att njuta och ta det lugnt några dagar!

Hoppas att ni alla får en underbar jul fylld med glädje och god mat

• junibrud2006

GOd jul på er alla! Idag ska våra familjer få sina inbjudningar. Kan inte hålla mig med dem... Tihi... Nej, skämt åsido är det smidigast så eftersom min bror är hemma från Oslo.

Ha en underbar julhelg!!!

• MrsLindgren

GOD JUL på er tjejer!
    det är inte utan att man blir lite "avis" när jag sitter och läser om alla era förberedelser. Jag har ju mitt "avklarat"...Snyft. Men jag "lever geneom er". Ha det bra och lyckat till!!!!

• _sus_

god fortsättning alla. hoppas ni har haft en underbar jul.

junibrud:
    du har mail... jag behöver veta hur det blir i morgon... :D

• _sus_

Ängla:

jätte ledsen att jag ionte har hört av mig... det har varit fullt upp och idag åker jag hemmåt igen :(
    men jag hoppas att vi kan ses snart...
    kommer du till sthlm något??
    ha det bäst så hörs vi...

• Ängla

God fortsättning flickor!

Sus, jag tänkte med på dig i går & att jag skulle ringa. Typiskt att du åker hemåt men vi har också haft så himla fullt upp här, det blir ju så...

Nån gång under januari eller februari kommer jag till sthlm i alla fall, hoppas det är när ni Zillor har nån träff

Svar på tråden Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 III