• Sunshine Girl

Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 III

Vår gamla tråd stängs som vi vet imorgon f.m så jag tyckte det var lägligt att skapa en ny tråd direkt...

Så ALLA Zillor, blivande Zillor och mindre Zilla:aktiga
    Välkomna till Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 där vi pratar, planerar, stöttar, hjälper varandra och ibland får totalt frispel på allt runt omkring...
    Hålla till godo med del 3 :D

• Svar på tråden Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 III
  • junibrud2006

Du får det på direkten!

• _sus_

Ängla:
    sorry har inte hunnit maila.. vi kommer ner till helgen :D :D
    ses???
    jag kan ta med vårt inbjudningskort så får du se hur det ser ut (egen tillverkning, nästan)

sunshine/katten::
    toppen tack (pust flämt o flås)
    nu är det bara att sätta fart..
    ha en toppen helg..

• _sus_

hej brudar..

nu har vi börjat ta tag i saker och ting igen :D
    men problem uppstår så fort.. snälla kan ni inte maila mig olika ideer på text till inbjudningskorten?!?!?!

sunshine:
    jag kommer nog vilja ha din barnfria lösning.. :D :D skulle det fungera?? ;D

aptit06@hotmail.com

• lokatt

hjälp!
    nu är det mindre än 12 veckor kvar till bröllopet, och jag börjar bli nervös... blev inte bättre av att jag & junibruden satt & babblade igår - fick bara en massa nya dumma idéer...

• junibrud2006

Vad har jag gjort nu?! Bara för att jag är lite tokig och köper färgmatchade ballonger och såpbubbleflaskor drygt ett halvår i förväg?!

• Sunshine Girl

Alla,

NU är tröjorna beställda... Ledsen men jag har haft så löjligt mycket att göra att jag inte ens hunnit sammanställa beställningen men nu så är det ivägskickat med frågan om när vi kan beräkna leveransen :D

Nu ska jag genast sätta mig in i vad ni har skrivit de senaste dagarna *myyys*

• Sunshine Girl

_sus_, så klart det fungerar :D :D :D

anna &junibrud tsk tsk tsk... inte bra att sitta och bubbla så där i nästan-sista-minuten :D :D :D

Junibrud, ang dina frimärken, jag hörde att det tills 14 feb så brukar det finnas speciella frimärken just för alla hjärtans dag men jag hittade inte var jag kunde bsetälla dem. Vet du eller om man måste vänta tills 14 feb? *sniff* lång tid dit...

• Ängla

Junibrud 2006, har haft problem med mailet och inte kunnat öppna attachment, är vår webbläsare det är fel på.. Försöker & återkommer sen när det funkar! Såg i alla fall jättefint ut på länken jag fick!

Sunshine, behöver stöd & hjälp med barnfri lösning, har du lust att berätta hur ni fixat med det?

Sus, tyvärr är hela lördan uppbokad, och söndan från typ 3 eller nåt (julskyltning på stan, höstens stora händelse och sen adventsfika hos vänner) men eventuellt innan det? vad tror du? Måste också kolla med sambon, vi hörs på mobilen eller så!

• Sunshine Girl

Ängla, mer än gärna :D

Vi vill ha det barnfritt med vissa undantag dvs våra syskonbarn och barn som ammas är välkomna men inga andra :D

I inbjudan så skrev vi:
    "Trots att vi tycker om barn så har vi denna gång valt att enbart bjuda in våra syskonbarn, barn som ammas är naturligtvis välkomna!"

I info brevet gällande vigseln (har varit på allt för många tillställningar där föräldrar tyvärr inte anser att just deras små änglar stör alla andra och ville ta det säkra före det osäkra...)så skrev vi efter att ha bollat olika förslag med Lokattan:

"Vigsel och barn:
    Vi har valt att inte bjuda in några andra barn utöver våra syskonbarn.
    Barn som ammas är självklart välkomna. För deras egen skull önskar vi dock att de små som lätt kan bli rädda för all volym i kyrkan får sällskap av någon utanför kyrkan under den pågående vigselakten."

• Next

Sunshine Girl: Om du hittar/hör något mer om frimärken till 14 februari kan du väl hojta till. Vi hade tänkt skicka ut våra inbjudningar så att dom kommer fram till den 14:e och vill gärna ha frimärken som passar.

Svar på tråden Bridezillas International, lokalavd. SWE2006 III