Bröstförstoring (3)
Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!
Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!
EnYster syster:
De blir mjukare men det tar tid och går sakta så man märker det inte från en dag till en annan,men jag skulle säga 2 mån.
melles mamma :
jag har opererats på Citadell fråga på bara. Jag är mycket nöjd.
Rat:
Jag känner inte mina implantat hur mycket jag än försöker.
Jag har inte ångrat mej en sekund.
my30:
Vad jag upptäckte när jag kollade runt inför min operation var att i Stockholmsområdet mycket anatomiska, i skåne mycket via armhålan.
Detta är helt min egen upptäckt finns säkert allt överallt men man ser en tydlig "trend" om man kollar hemsidor.
just via armhålan är jätte "skåne".
Mamma till 3
Jag känner igen mig i det du skriver att man känner inplantatet. Jag kan ibland känna tydligt var det sitter, men det syns inte.
Algit....vem opererade du dig hos på Citadellkliniken? hur mkt la du in? vilken sort? nöjd? jag ska operera mig hos Peter Cosmo och lägga in 500cc gelehallon!
Jengirl
Som du vet så hade jag ju implantaten framför innan och då kändes de som bubblor och de hade även lagt sig i veck. Men det var ju trögflytande och det har de ju sagt att har man dem framför så är detta inget ovanligt.
Men nu har jag ju gelehallon bakom muskeln. Och jag känner dessa vilket gjorde mig orolig. Det känns ju inte alls som innan,men jag känner att jag har ett implantat där.
Citadellkliniken ringde mig igår och de lugnade mig och sa att detta är inget ovanligt trots att det ligger bakom.Om man är smal och utan underhudsfett.
Man blir ju så nojig för minsta lilla.
Jag vill ju inte ha gjort den här andra op:n för gäves.
Du skulle väl vara på din slutkontroll snart ? Känns väl skönt och har kommit så långt. Efter de sex månderna så vet man att det inte händer så mycket mer med brösten. Så kände iallafall jag efter förra.Det var inom de sex månaderna som mina halkade ner.Hade det inte varit för allt detta så hade ju jag säkert vart jättenöjd också med mina implantat framför.Troligtvis så måste det ha hänt något vid själva operationen också efersom jag hade så jävulusiskt ont.Så det är nog av stor vikt att de är duktiga på det de gör vare sig man lägger framför el.bakom.Den här gången var det ingen ting trots att alla varnade mig att lägga bakom är sju resor värre,så du vet vad du har att vänta.
Så jag är så otroligt glad att allt har gått så smärtfritt hitills,kanske är bäst och tillägga.
Mamma till 3
Jo jag ska på kontroll snart. Fast det är dock mer än 6 månader sen jag opererade mig..Gjorde min op den 3 maj. Ja men det är inget vidare mysigt när man känner inplantatet.. om jag ligger på rygg raklång när huden sträcks ut så känns det ganska så mycket, blir spänt på nå sätt. Men det är som du säger, man är ju smal och har inte mycket underhuds fett, det var en bra förklaring . Då förstår man det hela bättre..
Jengirl
Oj då men desto längre tid desto bättre. Nu vet du ju att det inte kan hända så mkt.mer iallafall. Jag kan tänka mig att vi upplever det på samma sätt nu ungefär. Du har väl också gelehallon, det var värre med de andra det var som plastpåsar och så kändes de som det bar bara någon millimeter mellen hud och implantat och det var verkligen läskigt.Jag hade ju dessutom ont utav det också då det blivit sån ärr och veckbildning. Det är ju sånt som du inte får med din sort av implantat.
Det skulle troligtvis inte hänt mig heller om jag valt det från början trots att de lagt dem framför.
Känns iallafall skönt att veta att det känns både över och under iallafall.
Skriver som en kråka ibland Hihi
Jag ska sola idag, för första gången på läääääääänngeeee . tror ni det räcker om jag skyddar ärret med kirurg tejp? Gjorde min op för snart8 månader sen.