Bröstförstoring (3)
Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!
Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!
Åååå va glad jag blir av alla inlägg här. Skönt att så många blivit så nöjda! Det kommer nog gå bra för mig också. Är dock lite orolig då jag måste åka tåg hem i ett par timmar dagen efter operationen. Men det är väl bara att stå ut med smärtan eller?
Har nu spenderat helgen med att gå runt med mina rispåsar. Tyvärr så har jag bara jasminris, och den starka doften av detta ris gör nog att jag inte kommer äta ris på ett par år efter detta;)
Fortsatt trevlig helg allihoppa
Snovit
Var inte orolig över tågresan, jag åkte nästan 10timmar tåg hem dagen efter operationen. Klarade jag det så kommer du också göra det galant ;) Kramar
Hally, skulle ringa kliniken direkt nar du far tillfalle, de ar nog de anda som vet (om ingen har inne ar lakare, skoterskor, etc)
Hoppaas det ordnar sig! Kram!
Angela66/Ann och Jim,
Tack for ditt svar :) Verkar dessvarre som att vi inte ar sa lika da, men det passar nog olika kroppstyper :)
Hoppas det gar riktigt bra for dig! :) Kramar!
hally
Jag tycker att du ska tala med din kirurg om detta. Då man drabbas av svampinfektion så är ju immunsystemet nedsatt.Då kanske det inte är så lämpligt att genomgå en operation.Då vårt immunsystem reagerar för ett främmande ämne som just silikonet. Jag vet inte om du gått med detta en tid då man valt att behandla dig med Diflucan. Då det finns receptfria läkemedel och man behandlar lokalt.Ring kliniken om du har en pågående infektion inför operationen.
Lycka till
Hej Mamma till 3
Jag har talat om för Charles att jag har ätit diflucan, och han sa att det var ok.
Men jag åt en engångsdos av diflucan sen har jag även behandlat lokalt med pevaryl i underlivet, men jag kanske borde åka in till någon näakut och ta ett bodprov för att kolla så att jag inte har en infektion i kroppen eller?
Shiit jag är orolig nu för att operationen är redan nu på onsdag.
hally
Oj är det redan på Onsdag,vad roligt för dig.Om du redan är färdigbehandlad så ska du inte vara orolig.Jag trodde du hade en pågående inf.Du har ju även pratat med Charles så det ska ju inte vara några problem. Ta det nu lugnt och se fram emot Onsdag.Det kommer gå jättebra ska du se.
Kramar
Till alla
Mitt ena bröst har sedan operationen varit lite ömmare, hårdare och har tydligare silikonskarv än det andra bröstet. Hela den sidan känns ömmare och stelare och ärret smärtar mer. Är det normalt, tror ni ? Är orolig för kapselbildning. Opererades för snart 2 veckor sedan.
Hej YsterSyster
Opererade mej för sju veckor sedan och har haft jätteobehag just i från ett bröst. Svullnare ömmare och stelare även ärret var köligare kan säga att det är först nu som det börjar bli bättre och bättre även ärret har blivit bra. Var själv mycket orolig men hade mera häng på det bröstet och tror att det kan ha betydelse känner även inmplantatet mer på det men som sagt det blir bättre. Det andra bröstet har det inte varit ett dugg problem i från.
En yster syster:
Mina faller numera åt sidorna gjorde inte de ibörjan.
Ett tips som fungerade för mej när jag började kunna sova på sidan (himmelriket!!!!)är att ha en kudde som man "kramar" som stöd jag hade den ett par veckor kändes skönt som ett stöd.
Jag fick oxå fruktansvärt ont i ryggen.
Satte på sån iprengele när jag skulle sova hjälpte lite.
Jag kunde sova på sidan efter ca 14 dagar.