Bröstförstoring (3)
Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!
Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!
Jag fick 19 av 20, haha, vad sager det? Total boobfreak ;)
18 av 20. Tror ni alla är lika bra på det här som vi ? Kan inte nån be nån anhörig göra testet och se om de är lika skarpögda ?
jag fick också 18. ska nog be min pojkvän göra det o se hur det går...
Jag fick oxå 18 och de jag tvekade på var de jag hade fel på.
Syns det sååååå tydligt eller är det vi om ser det?
Jag fick 18/20 och hade fel på dem jag var osäker på...hmm...snacka bröstfixerad. Ska be min pojkvän göra testet också :D
Kram
Jag personligen tycker att det syns så tydligt men jag tror inte att det är så för alla. Jag är väldigt intresserad av utseende och däribland bröst. Tex så ser jag direkt på tv, på de olika serierna när någon lagt in implantat, bytt ut dem mot en annan storlek/tagit ut dem medan min mamma som inte alls är intresserad inte har en aning om att personen ens ser annorlunda ut. Då är det i och för påklädda personer men ändå, man ser saker väldigt olika och jag tror att vi här inne ser sådant väldigt bra pga intresse.
Men JA, så synligt är det faktiskt, för en som har ett tränat öga. Sedan får människor säga/tro vad de vill om sina egna fejkbröst eller kompisens osv.. Vissa kommer ALLTID att se att man har fejkbröst och andra kommer inte märka ett smack.
bröstfixerade???? *haha* Jag som hade 20 av 20 då.. ;) Snacka om... :D
min pojkvän fick 16 men det var nog mest tur =)
Jag hade också bara 16 rätt som din kille. Har kanske inte tränat lika mycket som ni andra
....men fina va de allihop, på sitt sätt.