• Swing

Bröstförstoring (3)

Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!

• Svar på tråden Bröstförstoring (3)
  • ceciliaj

pojkvännen satt o tittade på nr 16 läääänge... tur att de inte var äkta då..

• lemon

Hej!

Jag gjorde oxå testet. Fick 18 rätt av 20. Men nästan alla var ju fejk, och de flesta syns det ju på rätt tydligt. en del blir för snygga om ni förstår vad jag menar!

• aircondition

18 av 20. Vad tror man? Ett vältränat öga!?

• jinna

Är det någon som har haft konsultation via telefon men med mejlade bilder

• Kändi

Fick 19/20.

Stöp på nr 14.....

Jag tror det syns ganska väl faktiskt. Eller är det så att man är lite bröstfixerad

Kul att testa iallafall!!

• wilde

hej alla.
    vilken tur att jag hittade er. jag har så många frågor och här kan man förmodlihen få ganska objektiva svar.
    jag vill göra en bröstförstoring och tänker förmodligen välja "gelehallon". jag vet att det är dyrare men jag vill ha det bästa. olika kliniker har dock olika priser. Till min fråga:

borde jag välja en dyrare klinik som viktoriakliniken för att få ett bättre och säkrare resultat eller kan det bli lika bra på ett billigare ställe, exempelvis citadellkliniken?

det är viktigt för mig med ett naturligt resultat.

kram

• Sara23

Kändi

Hur går det för dig? Har stygnen försvunnit? Själv tog jag stygnen och var på återbesök i måndags...gick jätte bra.

Kramar

• EnYsterSyster

Måste bara gnälla lite....

Brösten är nu 17 dagar gamla och redan på väg att mjukna och sjunka. Jag är jätteglad över att det ser så snyggt ut. jg tror det kan bli RIKTIGT bra. En tråkig sak bara: bröstvårtorna och huden nedanför dem ner till bröstvecken tål inte beröring, tolkar detta som smärtimpulser. Eftersom jag har sport-BH på mej om dagarna innebär detta att det smärtar HELA TIDEN. Bröstvårtorna känns som öppna sår. Eftersom det är nervsmärta hjälper inte tabletter särskilt mycket men jag tar ändå starka smärtstillande varje dag på eftermiddagen-kvällen för att få lite lindring. Sånt här kan ta lång tid innan det går över, upp till ett år. Nu har jag tagit 2 Citodon och går och lägger mej. Blä !

Vill bara tillägga att det är värt det !

• Mamma till 3

EnYsterSyster

Ja det är väl då typiskt att det alltid ska va något.Ett tips kanske kan lindra lite. Ta och lägg mjuka bomullspads på vårtgårdarna.
    Jag tyckte också att det hjälpte att smörja mina med någon fet kräm. Jag hade ju ont i min högra bröstvårta ända fram till omoperationen, så jag gick alltid med en sån pad innanför bh:n.

Du ska se att det släpper det tar bara sin lilla tid.

Kram

• Lisa22e

Hej
    Nu har jag försökt logga in flera gånger på den där bröst forums sidan.
    plasticsurgery.mylava.net/
    Jag har startat ett konto. Och gått in på mailen och använt länken för att registrerat kontot. Men när jag ska logga in kommer det bara fram:
    the accont is disable
    errorcode: 4

vad gör jag för fel?
    Har försökt att starta ett nytt konto, men det händer samma sak igen.
    Hjälp???!!!

Svar på tråden Bröstförstoring (3)