• Swing

Bröstförstoring (3)

Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!

• Svar på tråden Bröstförstoring (3)
  • Kändi

Ok, men om vi bortser från kupan helt och hållet.... Jag ska alltså ha 80 FAST den skär in och gör ont (på det yttersta hålet), istället för att ha 85 som sitter bra?
    Bandet isig har ju inget med kupan att göra. Det är inte brösten som väller ur kupan utan det är fettet som jag har på sidorna av min kropp och ryggen som väller ut runt bandet som går runt...

Självklart ska jag prova fler bh:ar för att se vad som sitter bäst... Men jag tycker inte att det är något fel på dom 2 som jag har köpt nyligen...Återstår bara att se om det blir någon skillnad när brösten hängt till sig riktigt....

Tack för råd och tips...

Kram

• vioola

Hejsan

Till Kändi

Du får ta och mäta (med måttband) vilken omkrets du har helt enkelt, då kan ingen bråka med dig mer hihi

Kram

• nillan10

Är det någon som har hört något dålig om Göran Sanden i Malmö?

• Swing

Ni har säkert också märkt att BH:ar kan konstigt nog vara olika stora i bandet runt om trots att dom är i samma storlek, t.ex. 75! I sällsynta fall kan jag inte ens knäppa en 75. Då köper jag inte den modellen i 80 eftersom den känns så väldigt "felmätt" att jag blir sur. Oftast sitter 75D perfekt på yttersta eller näst yttersta men ibland passar 70E bra. Jag har 74 cm i omkrets.

Ibland får jag (direkt eller efter en tids användning) sprätta bort ena sidan (eller båda) och klippa bort nån dryg centimeter eller så och sy fast igen. Sen sitter bh:n som den ska. Dom töjer sig olika mycket.

• LindaMarie

Hejsan alla bröstopererade!

Måste bara höra hur länge man kan förväntas vara sjukskriven efter en operation. HAr inte ett så stillasittande jobb utan är mest stående och måste kunna vara rörlig. Måste ej kunna göra tunga lyft i alla fall. Två veckor, räcker det?

Kramar på er alla!

• my30

Hej!

Ni som har op in gelehallon med snitt i armhålan..
    Var har ni gjort op? Hos vem?
    Hur mycket lade ni/kirurgen i?
    Hur synliga är ärren?
    Pris?
    Hur är det dagarna efter? Kan man resa?Jag bor nämligen i Finland, men tänker op mig i Sverige.

Kram

• Swing

LindaMarie: Två veckor låter utmärkt mht hur du beskriver ditt jobb. Jag jobbade efter en vecka. Lätt kontorsarbete och tog det mkt lugnt. Jag mådde utmärkt efter min operation. Har hög smärttröskel och är van att klara mig själv i alla lägen.

• Anneli23

LindaMarie

Jag jobbar som säljare och står också upp hela dagarna. Jag har inte opererat mig än, men kommer att vara borta från jobbet i 1,5 vecka. Det känns som att det borde räcka.

Kramar
    Anneli

• Kändi

vioola

ja visst jag får göra så...

Kramis

• pickolina

Kändi

Nej så klart du inte ska ha 80 runtom om den är för liten, men vad jag förstod (läste inte ditt första meddelande utan läste responsen, som kanske var feltolkad) så hade du 80 men att den inte längre passade i kupan så du hade gått upp till en för stor omkrets för att kupan skulle passa bättre....

Om så inte var fallet så har du ju inget problem. Passar 85C både i kupan och omkretsen så har du heelt rätt storlek.

Svar på tråden Bröstförstoring (3)