Bröstförstoring (3)
Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!
Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!
algit:
vad borde man titta på när man väljer klinik? man vill ju inte ha några bluffmakare...
jag välsignades tyvär inte med bröst, snyft. jag är smal och min önskan är att få ett så naturligt utseende på brösten som möjligt. visst är anatomiska gelehallon då det bäsa? är de naturligt mjuka?
kram
Hally
Hoppas smärtan avtagit. Låter jobbigt att ha så ont. Visst opererades du av Charles? Tyckte du det var bra där annars? Jag har ju bokat operation där också så jag är lite nyfiken.
I natt drömde jag att jag fått mina nya bröst. De såg FÖRSKRÄCKLIGA ut. Små kompakta bollar som satt jättetätt ihop och nästa inga bröstvårtor fanns kvar heller. Det konstiga var att jag bekymmrade mig mest för att eländet kostat så mycket. Hoppas att det inte var en sanndröm. Hhuuuuu vad läskigt
hally
Har du ingen sportbehå?? Jag fick stränga order att ha sportbehå på mig minst 6 veckor efter op! Så att dom hålls på plats och inte skumpar omkring. Har oxå anatomiska..
Rat
Dom är supertrevliga och kommer ta väl hand om dig va inte alls nervös.
Jengirl
Vad konstigt för jag har ingen bh alls, jag har bara ett lång bandage över brösten som är ganska tajt. Föresten hur länge hade du ont och när började dina bröst att bli fina, framföralt bröstvårtorna eller den mörka ringen runt omkring vårtan, mina är så fula just nu så jag blir nästan äcklad hi hi hi.
Hej "Mamma till 3"
Jag funderade på hur det kunde vara så att du hade mer ont när du fick implantaten op över muskeln och inte under. Hade du två olika kirurger? Isåfall vilka? Vem skulle du rekommendera? Jag har själv inte op brösten, men jag kan säga att jag äntligen har bestämt mig nu. Det har varit ett svårt beslut, men nu är jag 100 % säker på att jag ska förstora brösten. Har tänkt mig anatomiska gelehallon (soft touch) över muskeln (dock inte helt säker på detta än) och med snitt via armhålan + förminskning av vårtgårdar och "reparera" indragna bröstvårtor. Jag har redan två konsultationer uppbokade. En med dr. Per Heden och en med dr. Claes Lauritzen. Jag skulle dock vilja gå på minst två konsultationer till, så om du eller någon annan har någon annan än dessa två att rekommendera så skulle jag bli jätteglad. :) Jag är ganska säker på att jag ska boka tid med dr. Charles Ranquist också.
Wild:
Jag tror det är bra att gå till de stora kända klinikerna även om det är dyrare.
Jag har inte anatomiska så jag vet inte vilket som är mest naturligt.
Jag var inne på det från början men ingen gör det här nere i Skåne.
Jag tror oxå att mycket beror på ens egna förutsättningar om det blir naturligt.
Men de läkare som gör mycket förstoringar vet vad som blir bra på dej.
MissJulia:
Kan man få anatomiska via armhålan?
Det trodde inte jag.
hally
Jag hade nog ganska ont upp till en vecka. Sen var jag öm ett bra tag. Men efter en vecka, så börja jag känna mig som människa igen. Formen på mina bröst var inte så fina i början, det tog nog ett par veckor innan dom blossade ut
hally
Jag hade oxå gelehallon och jag hade som Jengirl sportbehå efter operationen. Verkar väääldigt olika vad kirurgen rekommenderar men det är absolut inte "fel" att använda sportbehå eftersom flera kirurger rekommenderar det. Kanske kan det lindra smärtan, du kan ju testa. jag tyckte nämligen att det blev väääldigt tungt att ta av mig sportbehån när jag skulle duscha då jag var nyopererad.
EnYsterSyster
Om det inte släpper så kan du säkert få tabletter utskrivna som går på nerverna. Min syster har sådana, så finns finns det.