• Swing

Bröstförstoring (3)

Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!

• Svar på tråden Bröstförstoring (3)
  • Rat

LindaMarie

Tråkigt att höra vad du råkat ut för. Läste att du funderar på att göra ny operation på Viktoriakliniken. jag har varit där på konsultation nyligen, ska också göra förstoring (liten) med lyft via vårtgården. Måste säga att Charles verkar väldigt säker på sin sak. Tycker absolut du ska satsa på honom
    Lycka till! Kram

• Kändi

algit

Ja visst är musklerna till för att användas :) så det är ju lite konstigt att inte fler här inne har tippsat om övningarna....Kanske det är så att dom inte har blivit informerade om det???
    Men det råder jag alla nyopererade till att göra iallafall :)

• Anna och Jim

LindaMarie

Såg att du gjort den I örebro, får man fråga var ?? Gjorde själv ett ingrepp i måndags i Örebro och lyssnar gärna..

Kramar=)

• LindaMarie

Hejsan!
    Det som gick snett med min förstoring var att resultatet blev så misslyckat... Alltså inte en infektion. Jag vet att man inte kan se det slutgiltiga resultatet på flera månader men det här var så långt ifrån en bröstform man kunde komma. Jag fick en chock när jag såg resultatet och kirurgen erkände själv att det inte skulle räcka med att ge det tid utan det skulle behövas en ny operation för att det skulle bli bra. Det var därför som han gick med på att plocka ut det efter en vecka. Vill gärna inte gå ut med vilken kirurg jag varit hos. Det är levande vävnader de jobbar med och kan ju aldrig förutspå resultatet. Man tar alltid en risk. Han har gjort många operationer och vet att många är nöjda som har varit där. Han var själv ledsen över att det blev som det blev och jag fick ersättning för en del av kostnaderna.

Nu ser jag framåt och hoppas på att få fina bröst hos Charles!

• aircondition

Vill bara slänga in en Ros om Sophia Hemmet i Sthlm. Mina är så snygga så man kan dö...

• Lotta70

Hejsan !

Jag funderar på att göra en bröstförstoring. Ska gå på en konsultation hos Liss&Liss AB i Uppsala. Är nyfiken om någon känner till detta ställe, och vad ni tycker i så fall. Tacksam för svar/Lotta

• Snovit

Hej!

Är det någon som har tips på bra sportbh:ar? Det börjar ju närma sig att tänka på sånt nu... Gärna någon bra, prisvärd och lättåtkomlig. Är det nödvändigt med öppning fram, eller bara en rekommendation? Vad tycker ni jag ska välja?
    Ha de gott!

• LindaMarie

Rat

Hej där!
    Vad roligt att höra att du är så nöjd med Viktoriakliniken! Vad sa han om lyft via vårtgården? Hur kom ni fram till att göra lyft via vårtgården och ej med ankarärr? Vad jag har förstått rekomenderar de flesta att göra med ankarärr men Charles ser ut att få till det väldigt bra genom ett mindre lyft via vårtgården. Är väldigt nyfiken på detta!!

Är det någon annan som har erfarenhet av lyft via vårtgården?

Kramar!

• LindaMarie

Anna o Jim

Hoppas allt har gått bra med din operation och att du inte har haft alltför ont. De första dagarna är ju värst...

Det kändes lite som du var orolig för att du kanske blivit opererad av samma kirurg som jag eftersom jag inte blev nöjd med resultatet. Det tror jag inte du behöver vara. Alla har ju olika förutsättningar och det som hände med mej hade han inte varit med om tidigare. Du känner direkt om resultatet är bra eller inte.
    Troligtvis har du blivit jättefin och kommer vara nöjd med dina nya bröst!

Jag hoppas att jag inte satte griller i huvudet på dej genom att berätta om mitt misslyckade ingrepp.

Kram på dej!!

• linslusen

LindaMarie :

Hejsan!
    Jag är jättenöjd med mitt resultat, dom e så fina så :)
    Oh ja han är mycket seriös.. han är superbra o jättesnäll.
    Jahg gjorde ett pyttelitet lyft via vårtgården o det ser jättebra ut.
    Gå in på:
    plasticsurgery.mylava.net/index.php?
    och bli medlem, där finns d bilder på mina bröst :)
    Ha det gott :)

Svar på tråden Bröstförstoring (3)