Bröstförstoring (3)
Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!
Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!
Rat
Vill tillägga att jag är så glad att jag har gjort det här och att det värsta är över. Det har varit mycket fokus på brösten i höst. Det ska bli skönt att bitvis släppa det här i takt med att läkningen framskrider och börja lägga kraft på annat !
LindaMarie
Jag är 165 cm, 54 kg. La in 215 g och är jättenöjd ! Men jag ville inte ha jättestora bröst.
EnYsterSyster
vilken storlek motsvar 215 g alltså bh storlek?
jag mena ju så klart vilken kup storlek 215 g motsvarar.
Rat
Tack så jättemycket!... Jag förstod vad du menade:) Jag har förstått nu att det är här alla trevliga människor finns. Jag tror också att det kommer att gå bra...Litar på Challe:) Men det är klart att man har tusen frågor som snurrar i huvudet...ska skriva ner alla så jag vet att jag inte missar något!Du var redan opererad va?
Hej tjejer..nu har jag suttit å glott på före å efter bilder hela kvällen,har verkligen inget annat i mitt huvud än bröst.Vill att det ska vara över och att allt ska bli bra.Det är så mycket tankar som kommer upp när man ska göra en op.
Hur kommer det se ut?
Kommer det göra mycket ont?
Hur länge gör det ont?
Hur länge tar det innan brösten ser bra ut?
kommer jag få komplikationer?
När kan jag njuta av kramar och sex?
Vet jag allt jag behöver veta?
Ja ni känner säkert igen er själva...
Behövde vräka ur mig.
Tack för att ni finns,det är underbart att läsa om era erfarenheter och ta del av era tips och råd...blir alltid lugnare och mer tillfreds med allt.TACK!
LindaMarie
Jag är 1.65 lång och har lagt in 460cc, brösten är ganska så stora men kommer nog när svullnaden lagt sig bli lagoma till min kropp. Hoppas på en full D-kupa. Har du fler frågor så svarar jag gärna.
KRAM
Algit och ni andra som opererats av Cosmo
Nu behöver jag lite hjälp från alla er som opererats på Citadellkliniken. Ringde och pratade med operationsköterskan Gerd som assisterar Cosmo, hon sa att de lägger implantatet HELT bakom bröstmuskeln. Vad jag förstår lägger de flesta implantaten DELVIS under muskeln, så att man delar på muskeln så att nedre delen av implantatet får hänga lite naturligt. Hur ligger era implantat?
(Det är inte lätt det här:))
Jellomoon
Jag har mina delvis bakom. Vad jag har förstått så är det inte många här i Sverige som lägger helt bakom då det kan ge ett onaturligt resultat. Då kan man få den dubbel bubbel effekten om du förstår vad jag menar.Bröstmuskeln stramar åt implantatet och det egna hänger framför,speciellt om man har lite eget bröst innan så är inte den metoden att föredra. Har jag fått hört.
Här är en jättebra länk som du kan se de olika placeringarna.
www.jburlinmd.com/breast_aug.htm
Kram
Mamma till 3
Ska genast kolla länken, tack.
Garderade mig för att få svar snabbt så jag har även ställt frågan till dig på andra skönhetsoperations sighten:)
Jag tror också att delvis bakom ger bäst/naturligast resultat. Skulle du massera dina?