• Swing

Bröstförstoring (3)

Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!

• Svar på tråden Bröstförstoring (3)
  • Swing

_lou_
    Läs igenom hela den här tråden. Här finns mycket kunskap och åsikter.
    Ta med dig några mjuka strumpor och en t-shirt och en blus och gå till en underklädesaffär och prova några lite stelare bh:ar i C och D-kupa. Stoppa vid behov in strumpor eller annat för att fylla ut. Sätt på dig kläderna och kolla hur du ser ut. Hittar du en "perfekt" bh i den kupstorlek du önskar kan du ju köpa den och ta med och visa kirurgen. Det gjorde jag. 75D-kupa. Ser inte alls stort ut på mig. Jag är 169/65 och har bara berättat för ett fåtal personer. Ingen annan har märkt något på 16 månader. Undviker mycket tajta, urringade toppar och små linnen när vi träffar våra gamla föräldrar och andra jag inte vill avslöja det för.

• lemon

Tack för en "normal" tråd där man kan ventilera tankar om bröstoperationer utan att bli dömd!

Syftade på "Trancequeen" i en annan tråd.

Hej alla nya och lycka till ni som ska operera er snart! har inte hängt med på ett tag, men ska försöka titta in lite då o då!

Gjorde förresten en op i april, lyft+förstoring 300 ml geléhallon.

Kram!

• ceciliaj

Cickan:
    Vart har du tagit vägen? Går allt bra med brösten? Hoppas allt är bra! Kram!

• _lou_

Hej Swing!
    Jag har redan läst hela tråden, men tack för tipset. Hur stora bröst hade du innan du förstorade dem? Jag är också 1.69 och väger ca 60 kg. Och har som sagt 75B nu.. Vad använde du för inplantat? Hur gammal var du när du gjorde dem och var opererade du dig? Vet du något om Artclinic i Göteborg ifall dom är bra?

• Tiger72

EnYsterSyster

jag har idag en 65-70 E men efter två barn är brösten platta. är kort 152 cm och väger ca 45 kg så jag tar storlek 34 i kläder.

Fundera föst på att göra en bröstförminskning men har brörjat fundera om. gör jag en bröstförminskning kommer ju brösten fortfarander vara rätt platta. Så nu frunderar jag på om jag ska göra bröstlyft med implantat. Vill ha en fyllig B liten C. Så det var därför jag undra över kupstorlek. Så blir valtet bröstlyft men implantat så är det ju inte så stora jag ska ha.

• _lou_

Och swing..
    jättebra tips det där med att gå och prova bh o den storlek man tänkt sig. det ska jag också göra.. det är ju ganska svårt att "tänka" sig hur man kommer se ut..

• _lou_

hally

Var opererade du dig någonstans? vad betalade du för din operation? vad jag har hört så är mcgahns soft toch ganska dyra.. stämmer det. Inte för att man börjar snåla över ett par tusen lappar när det väl gäller men... bröstförstorings priserna varierar verkligen stort från olika kliniker.

• _lou_

Någon som kan tipsa om en bra klinik i göteborg? Finns massorju, vill operera mig på något större ställe.

• hally

Lou

jag opererades på victoria kliniken och min operation gick på 50 000 kr med en 5 års försäkring från kliniken samt en livstidsförsäkring från Mcganh på soft toucjh implantaten.

• _lou_

hally

ok. tack! dom verkar vara en riktigt bar klinik men har ju priser därefter men så är det ju. Lycka till. kram

Svar på tråden Bröstförstoring (3)