Bröstförstoring (3)
Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!
Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!
Hally
Jag ska operera mig den 14/12. Har valt anatomiska gele hallon 290. Du då??
Mamma till 3
Har dina redan mjuknat ?! Mina är som gummibollar, rätt snygga såna dock . Hoppas VERKLIGEN de blir rejält mjukare än så här....
Rat
Jag ska massera brösten och jag har flytande silikon. Jag trycker som runt implantatet i fickan så att det ska kunna röra sig fritt där. Och tro det eller ej, men efter man har gjort det så slappnar muskeln av och det känns skönare. :D
Kram
Kändi
Ja du, jag är nöjd med valet av stl, jag tror inte jag vill ha större...känns som att de är lagoma till min kropp :D
Tycker dina såg super bra ut också till din kropp...vi har ju nästan samma stl ;)
Haha...kommer inte ihåg det...minns att jag gick där och att jag VAR väldigt glad, tihi. Ja det är verkligen jättepirrigt innan op.
Jag ska nog köpa en till av den vi fick, jag tycker att den är rätt skön faktiskt.
Jasså, du har börjat trappa ner på smärtstillande. Jag äter dem ca 3ggr per dag nu...men det har jag gjort hela tiden.
Ha en bra kväll.
Kram//Sara
Blueeyes
Opererar mig nästa onsdag 7 dec
Skall ha gelehallon style 410 FF anatomiska 375cc bakom muskeln.
Hej tjejer!
Nu har jag varit på konsultation hos Charles på victoriakliniken till slut och har en operationstid bokad! HJÄLP!!!
Valde mkt små (är en ganska "petit" person som de uttryckte det)195 MM blev det. Känner mig jätte osäker på storleken, men jag är ju inte den första här som gör det precis
Hally och Blue Eyes
Jag fick inte heller ngn riktig klarhet i skillnaden mellan soft touh och vanliga gelehallon mer än att de inte funnits lika länge. Phu vad svårt det är att
bestämma sig hela tiden.
Chharles sa också VÄLDIGT bestämt ifrån både att bära ngn som helst BH första 3 veckorna och att massera brösten när det är texturerad yta på implantaten. Ja ja alla säger olika som bekant........
Sen föreslog han att lägga inplantaten genom bröstvårtorna och samtidigt göra ett litet lyft på nåt sätt(alltså inte med ankarärr)för att det skulle bli så bra som möjligt.
ÄR DET NÅGON HÄR SOM HAR ERFARENHET AV DET?
Känns lite läskigt tycker jag, är rädd för att skada känseln för mycket. Antingen att det känns för mycket hela tiden eller inte alls!
EnYsterSyster
Skönt att det känns bättre. Det kommer nog bli bra till slut ska du se
Mamma till 3
Jag håller verkligen tummarna för dig! Det kanske är allt du gått igenom som spökar...Det vore ju inte så konstigt.
Kram
Rat: Man kan göra ett litet lyft genom att ta bort hud ovanför bröstvårtorna. Jag vet en som gjort det och ärren syns i princip inte alls. Tror såna lyft är vanligare i USA för jag har läst en del om dom på amerikanska sajter. Lycka till, det blir säkert jättefint. Jag har också MM-implantat och det är fin form på dom.
Rat
Hur lång är du och vad väger du ?
Jag tycker efter de bilder jag ser att Charles gör väldigt snygga bröst. Han verkar välja lite mindre storlekar än många andra och högre implantat som inte står ut så mycket (ofta Fl=full height low projection) och jag tycker det ser mycket naturligt och vacker ut på oss "mogna" kvinnor.
EnYsterSyster
Jag är 168 och vågar inte väga mig just nu efter denna "svältarvecka". Har det väldigt jobbigt i min relation som förmodligen kommer och leda till att vi flyttar isär så småningom. Usch
Men annars brukar vågen stanna ganska stadigt på 49-50 kg.
Skönt att höra att du tycker Charles gör bra val. Själv känner jag mig lite villrådig som sagt.
Swing
Vet du om hon som lyft på det sättet mist känseln eller så och om hon hade mycket ont efter operationen. Ärren oroar jag mig inte så mycket över konstigt nog
Jag har hört att ärren blir finare när man blir äldre (alltid nåt )