• Swing

Bröstförstoring (3)

Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!

• Svar på tråden Bröstförstoring (3)
  • Sara23

EnYsterSyster

Hejsan och grattis!
    Mina bröst ser också otroligt spända ut och står i stort sett rakt ut...jag hoppas de ger med sig snart :D
    Kramisar

• loppalina

Grattis vioola! Ajj har du sååå ont :o :(
    EnYsterSyster,Sara23och vioola:
    Direkt efter op tyckte jag att det var skönt att ha sporttop på, det gjorde inte så ont i brösten.

Tuttarna kändes som ett par jättetuttar som höll på att explodera när man tittade på dem :D :D Men det försvinner mer o mer när svullnaden går ner ;) Det kändes oxå som om tuttarna satt precis under hakan *hahaha* Det försvinner oxå ;)

Så ge det hela lite tid skall ni se att det blir bättre.

Kram loppalina

• Kändi

Hej Sara23 och loppalina!!

Tänkte precis gå in här och fråga om någon har den där brännande/svidande känslan i nåt eller båda brösten.
    Jag har så på högra bröstet och det gör ont som f-n när jag ska ta mig upp ur sängen på morgonen Det är till höger om snittet och är som fläck på ca 5cm i diameter som smärtan är på. Man ser inget på huden, ingen rådnad. Är det något man ska ringa och höra om eller går det bort inom några dagar... Tycker det verkar bli värre bara eller så är det psykiskt... Det kan bli så när jag legat en längre stund på soffan men annars går det bra resten av dagen...

Man tror ju att det är något fel *orolig*!!!

Hur går det för dig Sara23, är du nöjd och så?
    Ha ha, jag tycker brösten är i vägen när jag ska försöka tvätta mig under armarna :) men det går nog till sig, hi hi...Annars så känns valet bra och jag tror det blir fint när dom lagt till sig :)

• loppalina

Hej Kändi!

Det är implantatet som trycker mot snittytan. Det går över absolut inget att oroa dig för. Om några dagar är det borta. *krya* på dig. Kram loppalina

• Kändi

loppalina

Ok tack, då är allt som det ska då ;)
    Längtar tills det går över bara, känns ju sååå obehagligt :P.

Kram Kändi

• gii

Hally
    Ang vad man får och inte får äta så är det kopplat till allt som ökar blödningsrisken. Så vitlök skall man avstå ifrån både före och efter. C-vitamin har jag inte hört nåt om.

• Sara23

Kändi

Heej!
    Visst var det dig jag träffade nere i Falköping? Jag mår bra och jag är nöjd. Hör gärna av dig på msn: silla_li@hotmail.com
    Kramar//Sara

• EnYsterSyster

Elektra03

Det är så med nervtrådarna, jag vet. Det man inte kan säga är hur det blir i slutänden. Jag skar mej i fingret för knappt ett år sen och det känns precis så och det förändras/förbättras fortfarande. Kan alltså ta LÅNG tid, så ge inte upp hoppet.

vioola

Känns samma här, det trycker mot op.såren. Är det för jobbigt kanske du kan "bolstra" med mjuka kompresser eller nåt ? Har inte provat själv, bara en idé...

• EnYsterSyster

Idag är mina tuttar 5 dagar och jag tycker faktiskt redan att de har hängt ner sej LITE även om de fortfarande är ömma och mycket hårda. Hoppas verkligen att de mjuknar ! I och med att de "sjunker" känns de inte så stora längre.

Måste berätta, jag var på släktträff idag. Vi kom in på silikonbröst och en 65-åring frågande: "Men inte finns det väl människor i ERA kretsar som opererar sej ???" "Jodå", sa en yngre släkting. "Nämen fyyyy, inte känner väl ni sådana människor !" Alla förfasade sej. Och där satt jag....

De känner nån som är nyopererad och har berättat för alla, det är helt offentligt. De kan inte se henne i ögonen när de pratar med henne, alla är bara så nyfikna på hennes tuttar. Det verkar som de tror att hon har silikon mellan öronen också ! Tydligen förväntar folk sej att alla som opererar sej gör GIGANTISKA bröst.

• vioola

Hej på er

Jag undrar en sak... är det någon som tycker det är svårare att kissa efter operation. Jag får ta i för livet och det kommer knappt nåt, fast jag är kissnödig.

Sen undrar jag ifall det är vanligt att få halsbränna? Det har jag nämligen just nu och det brukar jag aldrig ha.

Kramar

Svar på tråden Bröstförstoring (3)