• Swing

Bröstförstoring (3)

Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!

• Svar på tråden Bröstförstoring (3)
  • Mamma till 3

EnYsterSyster

Det är inte konstigt att du mår som du gör. Jag kan tänka mig ligga helt själv på ett hotellrum efter ett så pass stort ingepp.Då är ingen stor.Jag tycker du har varit fantastisk som har klarat detta på helt egen hand.

Tre dagar är inte mycket.Då var nog mina som hårdast. Ja precis som du beskriver beskriver de flesta brösten riktigt mjölkstinna. Det går över,men kan kännas ett bra tag efter nattsömnen då du legat stilla.

Mina är ju precis en vecka äldre än dina och börjar mjukna och kännas som vanligt.
    Men just på morgonen så känner jag utav det där mjölkstinna.Hihi så det låter.

För varje dag som går nu blir det bara bättre och bättre.

Ja jag har runda.

Kram

• EnYsterSyster

Mamma till 3

Ja, jag är faktiskt stolt över mej själv som har fixat det här själv. Tror det är därför jag känner mej lite "låg" just nu. Det är nog att rekommendera att man har nån som tar hand om en direkt efteråt !

Innerst inne är jag övertygad om att de kommer bli fina, det känns inte så just nu bara.

• Swing

Kära YstraSyster: LUGN LUGN LUGN !!! Det tar ett par veckor innan man börjar känna sig som sig själv igen. Slappna av och unna dig att ta det lugnt. Det är faktiskt bara DU (och maken) som vet om operationen. ALLA ANDRA SER DET INTE, även om du tror det själv!

Jag har ju flera gånger berättat hur jag gjorde: Drog blickarna till något annat än brösten: satte upp håret fint, snygg makeup, mina långa, färgglada kjolar, en läcker scarf, kavaj, utanpåblus osv. Undvek tajta toppar i ljusa färger. INGEN (utom de få som jag berättat för) har märkt något, tittat eller frågat. (Om/när någon märker det berättar jag såklart). Mamma är väldigt observant. Genom att undvika vadderad bh och tajta toppar har inte ens hon märkt något på 15 månader. Har varit på behandling i bh hos massörer, läkare m.fl. och ingen har märkt att hälften av innehållet i mina fylliga 75D är fejk.

• EnYsterSyster

Swing

Tack ! Det är min hjärna som spökar, jag inser det. Men jag behövde verkligen höra det där ! Jag ska köra precis din strategi. Min läkare gör små, naturliga bröst och jag valde ÄNNU mindre. Hur stort kan det bli egentligen ?

Men jag är verkligen udda. Alla här väljer så stora implantat som möjligt och ångrar sen att de inte tog större. Jag är precis tvärtom !

• algit

En yster syster:
    Slappna av ,det tar ett par veckor innan man märker att de blir mjukare.
    Och jag lovar att ingen kommer att märka det,särskilt inte nu när man kan klä sig i tjockare kläder.
    De kan omöjligt bli för stora .
    Är de inte snygga då?
    Är inte formen fin?
    Jag gjorde typ som Swing ändrade min frisyr totalt från plattångat till massa lockar.
    Ingen har frågat mej.
    Jag tror du kommer att tänka om ett par veckor varför tog jag inte lite störrre.
    Man vänjer sig snabt jag lovar.

• algit

Mamma till 3:
    Jag förstår inte riktigt hur du menar.
    Men det är ju inte konstigt att det känns skumt när man stoppar något under muskeln ,det är klart att kroppen reagerar.
    För mej var det så länge att det kändes ok en vecka för att nästa vecka vara ömt och spänt så höll det på länge.
    Jag blev lite beroende av att massera o töja för det kändes bättre efteråt.
    Precis som att muskeln slappnade av.
    Jag köpte Cosmos råd för allt lät så logiskt när han förklarade ,så jag tänkte att det måste ju vara rätt.
    Den här tjejen som fick operera om sig hon frågade Johan varför de gav olika råd om massage.
    Men han sa att det var onödigt ,men sen samtidigt när hon fått problem då skulle hon massera.
    Man kan ju undra varför de har så olika teorier om detta.
    Tvärtom sa Cosmo att nu har jag opererat o gjort mitt bästa nu är slutresultat upp till dej han tyckte att det var jätteviktigt för ett naturligt resultat.

• EnYsterSyster

algit

Jo, formen är fin (så klart, de är ju mina fast bara större), bröstvårtorna sitter på rätt ställe och de är jämna och fina. Jag har bara kikat snabbt på dem idag när jag duschade för första gången. Det är bara det att de ser så spända ut att det syns tydligt att det är implantat. Hoppas det "hänger ut" sej. Jag hade ju E-kupa när jag ammade och det här blir max en C så det borde finnas att fylla ut i om man säger så.

Är det så att de hänger ut sej ? Det måste de väl göra ? Det är ju bara 3 dar sen operationen !

• EnYsterSyster

Annars har det verkligen gått över förväntan. Jag trodde jag skulle må mycket sämre än så här ! Fast första dygnen var inte roliga....

• Sara23

Allihopa:

Hej på er tjejer! Nu är det dagen efter min op. och jag är hemma i norrland igen. Vill bara berätta att allt har gått bra hittils. Tack för alla peppande och värmade ord. Ni betyder mycket ALLIHOPA! TACK! Jag återkommer när jag känner att jag orkar! :D

Kramisar

• Anneli23

Sara23

Grattis!
    Kul att höra att det har gått bra :) Hur var de därborta, blev du väl omhändertagen och var allt som du hade tänkt dig?

Kramar /Anneli

Svar på tråden Bröstförstoring (3)