• Swing

Bröstförstoring (3)

Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!

• Svar på tråden Bröstförstoring (3)
  • hally

Rat

Tråkigt om det där med din pojkvän, men sånt löser sig,varje kvinna har nog varit med om en liknande situation och jag är helt bombsäker att du kommer må bra snart igen. Tänker på dig :)

Ja jag har valt soft toch verkar vara bättre för när jag var på konsultation hos charles så verkade det vamliga gelehallonet väldigt hårt jag blv nästan panikslagen när jag tänkte på att det där skulle vara inne imin kropp, men så kände jag på soft touch på en annan klinik och dom kändes hur mjuka somhelst. Så jag har nu bett charles att beställa så till mig istället.

• Jengirl

Delighted

Kirurgen lägger snittet precis i bröstvecket, så det kommer inte att synas något. Dessutom "hänger" ditt bröst över snittet, så ingen kan se det. Om man nu inte lyfter upp bröstet och synar under så att säga, då kan man ana ett litet vitt sträck..

• Jengirl

nämen OJ!! Jag var inne på sidan 71, när jag svarade.. Haha!! Lite gammalt inlägg dårå.. Sorry..

• Elektra03

Hally

Jag hade så grymt ont, bor i Norrland och åkte själv till Sthlm dan innan operationen! Åkte hem samma dag, taxi till Arlanda, spydde som en gris i den förstås, satt på Arlanda och väntade på ett flyg som var försenat såklart. Jag ville bara dö!
    Jag gorde ju ett lyft också, så det kanske gjorde ondare av pga det!
    Den första veckan kunde jag inte ta mig upp ur sängen själv.

Men nu är det glömt!

Rat

Jag har fått skitont i en av bröstvårtorna, det började göra ont för en vecka sen! Har ingen aning om vad det kan beror på.....

• hally

Elektra03

Shiit vad hemskt att du hade så ont, men varför stanna du inte natten så att dom kunde ta hand om dig, dom säger att smärtan som är intensivast första dygnet. Sen tror jag att du har överansträng dig också, jag menar sätta sig i en taxi och åka till arlanda ända från saltjöbaden för att senare ta FLYG till norrland shiiiit. Jag beundrar dig :)

• Jellomoon

Rat

Tyckte lite synd om dig dp jag läste om killen och hur då mår, vet så väl hur dåligt man kan må av kärlekstrassel. Jag brukar heller inte kunna äta och sova då det stormar i förhållandet. Jag har märkt att det faktiskt kan hjälpa att knapra novaluzid för att magen ska kunna acceptera lite mat. Man blir lessen för situationen som den är men ganska fort blir man ju total låg när man inte får i sig mat(blodsockret sjunker väll ner till skoskaften) Och den tomma magen gör ju så att man inte får ro attt sova. Hoppas du lyckas få lite lugn inom dig, skickar en ljus tanke och en kram.

• Rat

Jellomoon

Ja fy vad mycket smärta man går igenom i livet. Känner just nu att om jag kan gå igenom det här, kan jag gå igenom vilken operation som helst, inget kan göra ondare. Samtidigt känns det konstigt att ta ett så här stort beslut mitt uppe i detta. Men man måste väl inte boka operation för att man går på konsultation..

Hally

Det måste kännas skönt att ha bestämt sig som du. Tycker bara det är konstigt att inte alla gått över till soft touch om det känns så mycket bättre. Förstår inte riktigt heller hur han menar när han säger att han vet förutsättningarna för olika personer innan. Men han kanske är så erfaren, vad vet jag.
    Verkade det bra där annars tyckte du?

Elektra03

Vad jobbigt att du fått ont. Det var väl 8 mån. sen du blev opererad? Har du du inte kännt nåt konstigt innan?
    Och vilken hemsk resa du verkade haft efter operationen!!! Vad mycket smärta vi kvinnor klarar av, både psykisk och fysisk.

• Elektra03

Jag hade gärna stannat kvar om det gått, men med en lite tjej på 1 1/5 år hemma och en kille som spelar hockey på hög nivå och som inte kan vara borta ifrån en enda träning så är det svårt att få ihop det!
    Och jag kunde inte be någon annan om hjälp, då jag inte sagt något om operationen till någon!

• hally

Elektra03

Jo då förstår jag, barnen går ju trots allt före allt annat.

Men vi kvinnor ä så pass starka så vi klarar av det mesta.

Är du nöjd med utseendet på brösten jag menra blev dom som du hade förväntat dig, föresten hade du anatomiska?

• Swing

4 dar efter min operation var vi hos goda vänner och tog det lugnt. Dom är några av dom få som visste om min operation. Jag tog av mig sport-bh:n och visade dom mina hårt spända, tejpade bröst som stod rakt ut och såg konstigt nygjorda ut. Vännerna såg lätt chockade ut och har ännu efter 15 månader inte velat se slutresultatet.... Nu är brösten hur snygga och naturliga som helst och jag skulle gärna visa dom hur fint det blev. Vi umgås ju trots allt väldigt ofta och jag vill ju inte att dom ska tro att jag går omkring med onaturliga bomber, om ni förstår hur jag menar.

Svar på tråden Bröstförstoring (3)