• Swing

Bröstförstoring (3)

Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!

• Svar på tråden Bröstförstoring (3)
  • Elektra03

Holly

Jag opererade mig på Viktoriakliniken för 7 månader sedan! Jag har gelehallon bakom muskeln 290 cc. Är jättenöjd med storleken! Hade en b-kupa innan...

Det är inte så länge kvar för dig, vad spännande!
    Hur mycket ska du lägga in?

• Elektra03

Hally skulle det ju stå!

• algit

EnYsterSyster:
    Brösten är ju så spända och står rakt ut i början,men sen när de mjuknar så blir det en naturligare form.
    Mina har inte blivit mindre men( svårt att förklara )blivit mjuka o följsamma .
    Och en snygg C cupa är väl perfekt.
    Du har nog varit så duktig dessa dagar så du ramlade ihop när du kom hem.
    Det blir jättebra.

• Sara23

Anneli23

Jag kan säga att de var enormt bra där nere....gulliga och ödmjuka. Helt kanonställe. Nu ska jag vila. Kram på dig

• Rat

Hallå alla tappra!
    Jag har inte varit inne här på en vecka och det är ju ovanligt för att vara mig. Jag har haft det så jobbigt med min kille. Det är väl i princip slut(fast vi bor ihop). Vi har varit tillsammans i MÅNGA MÅNGA år. Mår riktigt ILLA och på tis. ska jag på konsultation till Charles på Victoriakliniken. USCH!!!!!!!
    Känner mig som en trasa. Har varken sovit eller ätit på flera dar.

EnYsterSyster

Vad jobbigt du måste haft det helt själv. Hoppas det blir bättre snart och att du blir 100%nöjd. Tänker på dig.
    Stor kram!

Hally

jobbigt att det finns så mycket att välja på hela tiden. Hoppas det går bra för dig.
    Jag vill nog också ha de "softa" tror jag.

• Rat

Electra 03

Hade du fått ont på något sätt?

• loppalina

Grattis till era nya tuttar EnYsterSyster och Sara23! :D

Lyssna på kroppen och vila när det behövs. Jag kände mig väldigt känslig i början efter op. Humöret hoppade upp och ner om vartannat. Men det går över jag lovar..... ;)

Rat: Vad tråkigt med din kille :( Men du måste också tänka på dig och din hälsa även om du mår skit. Ta ett bad, ät en god lunch med en kompis eller köp hem något gott att smaska på :)

*kram* loppalina

• Rat

Loppalina

Tack för omtanken. Kan tyvärr inte få ner nåt ätbart och ännu svårare att tänka på vilka bröst jag ev.ska skaffa mig.
    Skönt att ni finns därute någonstans i alla fall

• hally

Elektra03

Hej vad roligt att du är nöjd med storleken, för det finns många här som tycker att dom borde ha valt en storlek större.

jag skall lägga in 375cc soft touch gelehallon bakom muskeln. är skitnervös tänk om det blir för litet eller för stort har faktiskt ingen aning om vilket det kan bli för det verkar vara så olika på alla.

Hur upplevde du smärtan?

• Sara23

loppalina

Hejsan! Å tack!

Jag känner mig nästan för pigg, kan man göra det? Ska åka till apoteket nu snart och sedan unna mig mat på Frasses ;) Hur länge hade du den där träningsvärkssmärtan?

Kramar

Svar på tråden Bröstförstoring (3)