Bröstförstoring (3)
Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!
Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!
Mamma till 3
Hoppas VERKLIGEN att brösten blir fina för dej med tanke på allt du gått igenom. Så jobbigt och oroligt ! Kramar från mej.
Sara23
Nej, det är inte många mil mellan oss :)
Lite lustigt faktiskt.
Knepigt att dom inte frågade dig om stygnen, fast jag kommer inte ihåg hur vi kom in på det där med stygnval...
Det bara blev så och dom rådfrågade Avni om vad han tyckte och han sa att jag kunde få dessa stygn. Min första kontroll kommer att vara inom 2 månader i stockholm... Men om det var något skulle jag ringa dom på en gång...
Vad skönt att det hårda släppte efter massagen. Jag har haft lite hårdhets känsla nu på dagen, men det kan ju vara för att jag gått utan topp och håller på att dra ner på smärtstillande till 3ggr/dag. Så nu är toppen på och smärtstillande har börjat verka och det känns bra i brösten igen...
Hoppas snitten inte är så läskiga utan att dom läker fint på oss ;)
Jag tycker stl är bra på mig men det kommer nog dagar då jag hade velat ha liiite till ;)
Själv då? Jag tror det blev jätte bra på dig! Jag hann ju se på ett ungefär hur du ser/såg ut kroppsmässigt.
Ha ha haa!!! Har glömt berätta en sak!!
Minuterna före 09:00 på torsdagen, stod jag vid telefonen och pratade med en sköterska. Precis då leddes du av en annan sköterska till op. Du såg sååå glad ut och upp i det blå. Hi hi! Jag "ropade" lycka till men du bara svävade förbi :)
Man är ju så pirrig när man går igenom den där gången till op salen....
Tack för tipset med toppen, måste skaffa en till känner jag.. Eller någon likvärdig iallafall. Längtar till man får ha en snygg bh på sig :)
Kramisar Kändi
Hejsan!
Jag ska sätta in McGhans gelehallon. Nu vet jag inte om jag ska ta Soft Touch...Är det någon som har synpunkter?? Det enda negativa jag hört med dom är att man inte har lika långa studier på kapselkontraktion. Snälla någon svara omgånde, ska snart operera mig.
Hade en liknande upplevelse igar, som du EmSysterYster, nar alla runt ditt slaktkalas pratade om Operationer.
Min vardmamma och hennes vaninna som bada ar knappt 30 borjade prata om Operationer, efetrsom jag satt och kollde pa MTV's I want a famous face. De var HELT emot operationer och sat och ojade sig om hur hemsklt det var. HUR man kunde ga igenom sa mkt bara for att se lite battre ut. Att det var helt crazy, etc. Och de pratade om operationer i allmanhet, ansiktslyft, brostoperationer etc. Vaninnan var HELT emot allt, och tyckte att folk skulle skaffa sig ett battre sjalfortroende. Och, dar satt jag. Visste inte vad jag skulle saga, sa jag satt bara tyst och ladsades kolla pa tv. Hade verkligen velat i fragasatta hur dem kunde saga sa etc. Med tanke pa att brostoperationer, enligt mig, nte har bagot med dalig sjalvkansla att gora. Snarare bra sjalvkannedom. Att man vet att man mar sa daligt pga av nagot. Och sedan finns det bot. Om det da ar opeartion, so what? Att man kan ga igenom ett helt liv, och gomma sig, skyla sig pga av nagot. Och sedan vilja fixa till det. vad ar felet? Sjalv var vaninnan perfekt, lang, smal, stora brost, perfekt nasa, perfekt hy. Klart som fan hon kan utala sig. "Ga till en psykolog" var hennes svar pa de manniskor som opererade sig av ytlighet..
Kandes fel, men hade det vart mina narmsta vanner hade jag spytt galla over ett sadant uttalande fran nagon av dem. men kande att det kanske inte var lage. I fragasatte iof hur de kande for nagon som gatt ner sa mkt i vikt, och hade excess skin, att bli av med, och det enda svaraet ar operation. Fick inget eg svar..
Blue eyes
Jag precis som du hade svårt att välja mellan vanliga gelehallon och soft touch men jag bestämde mig ändå för att ta soft touch eftersom jag vart väldigt rädd för att få hårda bröst.
Jag skall operera mig på victoriakliniken och eftersom jag var så orolig för detta så tog jag kontakt med mcgahns distributör här i sverige närmare bestämt i GBG. Jag fick prata med produkt chefen där för soft touch implantaten och han förklarade för mig att sogt touch implantaten har samma dubbla hölje som de vanliga gelehallonet och det är minst lika bra och man behöver inte oroa sig, föresten så har dom också patent på implantat.
Hoppas att det blev lite klarare för dig nu.
Hally
Tack för ditt snabba och klara svar. Kul, jag ska också operera mig där!!Har försökt få Charles att säga vilket som är bäst men han kan inte rekommendera NÅGOT säger han!! Då går jag på din linje och ber honom beställa Soft Touch till mig med !!! Såååå svårt att veta och man vill ju att det ska bli perfekta!!!
blueeyes
jag vet precis vad du har känt. Men vi får lita på att soft touch är bra, föresten när skall du operera dig då och vad skall du ha för storlek och modell?
Delighted
Kul att höra av dej ! Kan du fatta att jag har mitt gjort ?! Det känns så skönt med tanke på hur tungt det kändes innan och dagarna efter.
Jag har min teori klar ang dessa personer som har SÅÅÅ mycket åsikter: de är bara avundsjuka, eller så kamuflerar de att de själva opererat sej. Varför skulle de annars ha så mycket åsikter ?! Skaffa ett eget liv, säger jag. Det är så omoget att generalisera på det sättet.
EnYsterSyster
Jag tror mina tuttar är precis en vecka äldre än dina. Idag är det precis två veckor sen jag låg på op.bordet.
Vad skönt att allt börjar kännas bättre för dig.Jag börjar misströsta,men jag överdriver kanske lite i min oro.Jag är ju så otroligt rädd att det inte ska bli bra den här gången heller.Ja du som sagt är man riktigt klok eller,men samtidigt kan jag även försvara att jag till och med har gjort detta två ggr.Skam den som ger sig neee... skämt å sidor.
Johan har iallafall meilat tillbaka och tyckte det såg fint ut enl. bilderna. Han skrev även att jag kunde bära Bh dagtid om jag tyckte det kändes bättre.Jag har bytt ut Bygeln mot en typ softbh så har vi ju mötts på halva vägen.Jag skulle dock vara utan Bh på natten.Men jag vill ju gärna prata med dem också då jag har lite frågor. De har väl mkt att göra idag då jag vet att det är operationsdag för dem.
Tack för omtanken
Kramar.
Rat
Hur gick det på din konsultation idag då ?
Vilken klinik var det du var på ? Du har säkert skrivit det innan,men du vet man blandar ju ihop.
Kram