• Swing

Bröstförstoring (3)

Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!

• Svar på tråden Bröstförstoring (3)
  • EnYsterSyster

Rat

Då är du riktigt smal ! Då är det snyggt med mindre implantat, det ser naturligast ut, tycker JAG iallafall, fast smaken är olika. Bara DU känner dej nöjd med storleken ! Du provar väl med ristestet ?

Tänk bara på att det är en jobbig process att gå igenom och man kan känna sej rejält deppig efteråt (som du märkt på mej....). Det är nog viktigt att du känner dej i balans innan du ger dej in i det här, eller vad säger du själv ? Du får gärna hänga mej om du tycker jag är snokig eller dum, vill bara väl !

• Kändi

Sara23

Hi hi ja man var sådär fånigt glad när man gick mot op salen :)

Ja toppen är skön att ha på sig. Känns fortfarande lite onaturligt att gå utan :P man liksom spänner sig omedvetet...

EN FRÅGA TILL NÅN SOM VET!!!

Har en lättare rådnad på högra bröstet, ett fält ovanför bröstvårtan -som för övrigt inte får gåshud när jag fryser- liiite runt själva vårtan och det ser ut att vara lite under bröstet... Har det något samband med den brännande känslan jag får när jag kliver upp från liggläge...
    Och ska inte den brännande känslan börja avta något nu så här 1v efter op????

JÄTTE TACKSAM FÖR SVAR!!!!

• Swing

Rat: hon lade in implantat samtidigt med lyftet kring bröstvårtorna. Sa att hon återfick känseln efter en tid, ärren syns knappt och hon tyckte precis som jag: att det inte var så jobbigt och smärtan uthärdlig.

Vi är båda hårt slitande mammor 40+, vana att klara allt i alla lägen utan gnäll. Vill absolut inte låta dum, men jag är ganska övertygad om att ifall man är yngre, inte fött barn eller varit med om operationer, sjukdomar och annat smärtsamt så tycker man nog att en bröstoperation kan kännas väldigt jobbig och att man mår jättedåligt efteråt. Själv var jag "supertaggad" och så glad och lycklig över att det äntligen var gjort, efter alla dessa år. Ingenting kunde göra mig deppig, ångerfull eller ynklig...

• EnYsterSyster

Till alla

JAg lade in anatomiska gelehallon 215 g MM soft touch under muskeln för 8 dagar sedan. Det har gått jättebra och de är redan snygga men fortfarande hårda (och lite ömma givetvis) och lite för fasta för min smak. Min fråga är: blir de mjukare ?? Hur länge kände ni isåfall att det förbättrades ? Dvs när kan man räkna med att " det blir inte mjukare än så här".

• my30

Hej!

Jag funderar på att ha runda gelehallon (ev soft touch) 200-300cc bakom bröstmuskeln, med snitt i armhålan..
    Ni som har gjort op, kan ni snälla berätta om era upplevelser, vem som gör det bäst, pris och hur ni kom för att bestämma just den kliniken osv..
    Jag bor i Sthlm.

• 26maj2007

Är det någon här inne som gjort bröstlyft + implantat?

skulle vilja ha lite info från någon som gjort det.

• EnYsterSyster

my30

Flera här med runda gelehallon, snitt i armhålan, har opererats på Citadellkliniken i Landskrona. De talar gott om kliniken.

Jag har lagt in anatomiska gelehallon snitt under brösten. Finns flera bra kliniker i Stockholm som gör såna, t ex Victoriakliniken, Akademikliniken och Plastikkirurggruppen. Själv opererades jag på den sistnämnda kliniken för 8 dar sen. Har som sagt inte sett slutresultatet än men det ser lovande ut så här långt !

• Tez82

maj 2007

Hej hej.. Jag ska fara på KKAB den 28:e februari och göra ett lyft med inlägg..

Kram

• Swing

my30: Jag känner faktiskt inte till någon klinik i Sthlm som gör geléhallon med snitt i armhålan!

• lemon

EnYstersyster

Jag op i april och det är inte förrän nu som de börjat bli mjuka. Men det är väldigt individuellt har jag märkt, hur man är i kroppen. Men ha tålamod, kroppen måste få tid på sig att läka.

Svar på tråden Bröstförstoring (3)