Bröstförstoring (3)
Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!
Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!
Gisele
Jag har oxå lagt framför bröstmuskeln, fyra veckor sedan nu. Blev oxå lite orolig när de flesta här inne verkade ha lagt bakom muskeln. Men jag litade på vad min läkare tyckte var det bästa efter mina förutsättningar.
Kram
Delighted
Jag opererades för 12 veckor sen. Så jag tror inte det är det.
Hur vet man om bröstbenet är stort?
Ska prata med min kirurg om det sen när jag ska på 6 månaderskontrollen.
Jag vill operera om mig om jag inte kan få klyfta.;´-(
Lisa22e
Halojj Tjejen!
Har tänkt på dig! Det var länge sen du var här och skrev något..
Hur känns det med brösten? Av det jag kan läsa här ovan verkar du lite.. missnöjd?
Vad var det du lade in? 270? Vad hade du för size innan och vad har du landat på nu?
Stor kram till dig.
hally
Vad skönt . Nu har du ju verkligen konfronterat honom. Och han har ju i stort sett lovat dig att det inte ska bli hårt.Det är klart att man ska lita på sin kirurg men det är ju alltid bra att ifrågasätta och reda ut sånt här.
Det var ju lite av vad jag nämnde om man har tillräckligt stor bröstkörtel som täcker själva implantatet så är det nog ingen större skillnad. Det är nog mycket därför att många upplever just de här implantaten så olika.
Lisa22e
Det kan ta upp till ett år innan brösten har intagit sin slutliga form. Jättetråkigt att du inte är nöjd,men jag vet hur det känns. man har ju nästan inget annat i huvudet då om man känner sig missnöjd.
vart har du opereat dig ? Var du och kirurgen överens om innan att du ville kunna få till enklyfta ? Men som sagt det kan hända mkt med brösten ännu.
Bröstbenets storlek kan du få ett hum om, om du mäter omfånget runt om precis nedanför bröstet.
Elektra03
Vad konstigt efter så lång tid.Jag hade iallafall grymt ont men det var från början.Jag hade lite inf.och andra komplikationer. Ger det inte med sig får du ju ringa kliniken och fråga.Skumt efter sju månader tycker jag.
Hej allesammans!
Jag har ett litet problem. Det är nämligen så att jag ska låna pengarna till min operation., och jag har fått låneansökan beviljad både från Medical Finance och från Föreningssparbanken. Men nu vet jag inte vilken av dem jag ska välja att låna ifrån. Medical Finance har en ränta på 9,5% och FSB har en ränta på runt 5% har jag för mig.
Det positiva med att låna från Medical Finance är att då ingår en garanti på 3 år för kapselkontraktion. Men är det egentligen vanligt att man får kapselbildning efter första året?
För på KKAB där jag ska opereras så sade dem att de står för den största kostnaden om jag råkar ut för kapselbildning inom den första tiden efter op.
Hmm...detta är svårt. Det blev ett rätt långt inlägg, hoppas någon orkar läsa.
Kramar /Anneli
Anneli23
Det verkar vara rena rama penga mjölkeriet av Medical Finance om man får säga så.
Det är som KKAB och de flesta kliniker så har de som garanti att åtgärda en ev. kapsel 1-2 år efter op beroende på klinik.
Det är som du säger att det vanligaste är att det bildas en hårdare kapsel under läkningen.
Det är högst ovanligt med kapsel senare men har ju inträffat men det är inget du ska oroa dig för och betala en sån skyhög ränta. Tycker inte jag iallafall.
Jag tror att risken för kapsel om man lägger bakom bröstmuskeln är 0,1 % och då pratar vi om inom det närmaste året.
Mamma till 3
Ja, jag tycker också det är konstigt att jag har fått ont nu, jag får ta kontakt med Charles och fråga om vad det kan vara, ont gör det iallafall!!
Jag gjorde ju ett lyft också, det kanske har nått med det att göra?!
Hej
Jag har läst nästan alla inlägg här nu och är så himla sugen på gelehallon bröst :) Jag ska gifta mig i juli och klänningen hade ju suttit mycket bättre om jag haft mer än mina 70A, problemet är att vi vill ha barn så fort därefter det är möjligt? vad ska jag göra? vänta???