Bröstförstoring (3)
Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!
Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!
Delighted
Tack,det blir ju Johan som får fixa dem också på mitt återbesök för brösten.Jag förlitar mig helt på honom nu
Delighted
Man ser knappt om du har ärr under bröstet. Det blir ca 4 cm långt och som om du rispat med en nål,så tunna och fina.Om du tittar på mina bilder så är jag fulltejpad under brösten men det syns knappt. De lägger snittet precis i det naturliga vecket. Det är det minsta du ska oroa dig för om du hittat en bra klinik.Var det så att jag stod och valde mellan två kliniker och de verkar lika bra men den ena bara la i armhålan så skulle nog jag valt armhålan.Det gör det ju inget om ärret av förmodan skulle bräddöka sig el. något.
Alla
Nu är det dags...i morgon börjar jag min resa ner till KKAB och på torsdag opereras jag! Håll tummarna.
Kramar
Mamma till 3:
Nu har jag tittat ser skit snyggt ut.
Men förstår at du inte tycker att du behöver trycka ner dem.
Men du ska väl inte ha bandet mycket längre nu eller?
Sara 23:
Lycka till imorgon och hör av dej så fort du orkar .
kram
hally
min målsättning var att få det optimala kvinnobröstet. Inga slitzboobs utan ett vackert bröst.
Vi är ungefär lika stora och jag har idag 325, det gav fina bröst. Absolut. Men det är inga kvinnobröst. Fyll upp påsar med gryn och prova!!! Man vänjer sig så himla snabbt så det är inte klokt.
Du verkar ha lite mer egen bröstvävnad än mig. (har ca 1 dl själv) Tror att du skulle välja 400. När man väl är opererad så kikar man ju runt på andra kvinor o jämför. Tyvärr har många trots ens op MKT större ... värt att tänka på iaf
Lyssna inte på andra! Det är du som vet vad du vill. Är rädd att min mammas ord fick mig att ta mindre. för att hon är så emot hela grejjen sp tog jag mindre för att på ngt vis få henne att tycka att jag var smart :/
Algit & Mamma till 3: Kör citadell med "soft touch" implantaten? :)
emma 86
ja de gör de. Och även andra. de tar 38 000 för vilka du än väljer: soft touch, anatomiska etc
sliq: Men nu hänger jag inte med, tar inte citadell 36 000? Det sa då sköterskan när jag bokade min konsultation och operation? :|
Emma86
Jo det stämmer de tar 36.00:- De hade också en jättebra försäkring där mentor ersätter implantatet + 1000 Euro i op kostnder. Nu vet jag ju inte hur Peter har det. De arb. visst inte med samma implantat av vad jag hört.