Bröstförstoring (3)
Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!
Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!
Delighted
Vad skönt det känns nu när jag läst ditt inlägg!!
Många nöjda passienter på KK AB.
Hoppas man blir en av dom nöjda
Är det någon här inne som vet om det är någon idé att ta high profil på sitt implantat om man ska ha den under bröstmuskeln?
Kan väl ha nån större nytta där under eller hur?
Det är väl annat om man väljer att ha implantatet över muskeln så den kommer till sin fulla rätta. High profil ska ju få bröstet att "puta ut" mer än ett vanligt implantat..
Skulle man plussa på med 50ml på implantatet om man vill placera den under muskeln? Eller är det jag som är ute och cyklar
Kändi
Här har du en till som ska op. hos KKAB...jag åker dit på onsdag och op. på torsdag. Då är du alltså där när jag kommer ;) Hör gärna av dig på silla_li@hotmail.com...MSN alltså.
Kram
EnYsterSyster
Lycka till, jag håller tummarna allt jag kan :D
LyckoKramar//Sara
Anneli23
Hejsan! Jag ska också operera mig på KKAB, fast det är inte förrän 1:a mars. Och jag kommer att opereras av Ivan.
Mvh Therese
Kändi
Om high profile
Ja du ska plussa på 50ml när man lägger under.sedan får du tänka på att den är högre, högt upp. Så om du väljer i mellan anatomiskt och high profile i samma storlek antal ml så är blir det anatomiskt bröstet större. I och med anatomiska är endast högt i nederänden medans high är lika hög rakt över. Om man vill ha samma höjd så får du lägga till ytterligare antal xx ml. för att fylla ut en viss volym. en high profile kanske en del tycker ser ut som overkliga men den fyller ut lika bra som anatomiska och minskar att bröstet ser hängigt ut.När det gäller att fylla ut ett tomt *hängbröst* så kan jag bara se att det finns dom här två att välja i mellan. Under muskeln gör att det ligger bättre längre tid samt mindre biverkningar. Välj helst med skrovlig yta på implantatet ej slät.(minskar risken för inkapsling. Alla som ska göra implantat bör gå in och titta på den här sidan också för att skaffa sig en del kunskaper. Där kan man se allt från olika sorters implantat storlekar höjd mm. Samt mycket bilder på olika implantat, före efter bilder (op)både inskickat av läkare samt egen inskickade foton, (Tyvär ej fr. Sverige),patinters berättelser mm. Hoppas du får någon klarhet i och med detta medelande lite svårt att förklara skriftligt. Lycka till och kram från lilla mig
Förlåt, glömde ju lägga in länken..
www.implantinfo.com/
Jättebra sida att läsa...
Kramar
För alla nya här... Gå med på denna sidan med.. :)
plasticsurgery.mylava.net/
Kram kram
Kändi:
Du funderar ju på att ta 400ml. Vad har du för kupstrl idag?
Haha, det visade sig vara jatte managa som ska gora pa KKAB, vad har ni for kirurg? Kramar!