Bröstförstoring (3)
Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!
Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!
EnYsterSyster!
Lycka till imorgon!!! Ta det lungt och oroa dig inte i onödan, du skall se att det går bra. Håller tummarna för dig.
Kram loppalina
Algit: Du är min ängel som verkligen besvarat alla mina frågor här inne, inte långt kvar nu, oouuii :) TUSEN TACK iaf! Det blir nog kanon :)
EnYsterSyster: LYCKA TILL och tänk vad snyggt det kommer bli, bara en vecka kvar för mig innan jag åker, helt sjukt..tyckte det nyss var september och jag bokade konsultation :)
Tack tjejer !
Jag stannar i Stockholm veckan ut. Kommer kanske inte åt nån dator där. Hör i så fall av mej nästa helg. Hoppas jag har goda nyheter !
Tack igen för allt stöd, det har verkligen betytt mycket för mej som inte har nån annan att bolla med.
Emma86
Hej,Jag fick också ett kort det det stog alla telenr. och även Johans mobil som jag kan ringa dygnet runt om det skulle vara något.Inga slangar efter bara nålen som man kunde få smärtlindring i om man behövde.Vaknade med syrgasmask som de tog av så fort jag var vid medvetande. Hade även en pulsoximeterpå fingret som de också tog av när de såg att jag syresatte mig som jag skulle.
Fick också Dormicum att dricka, men fick dock inte ta den förräns Johan hade pratat och ritat på mig,då man blir väldigt snurrig utav den.Narkosläkaren var kvinnlig och verkligen super. Jag pratade med henne och sa att jag var jätteorolig inför den här operationen. Hon förklarade precis allt hon gjorde innan jag somnade. Jag fick ett starkt smärtstillande medel i armen när jag lagt mig på opbordet,som det kunde snurra till lite på direkten sa hon.Efter det fick jag syrgasmask och sen minns jag inget mer än när jag vaknade upp och frågade om de inte skulle börja snart och då var allt över. Jag var där kl. 14.00 och sövdes 16.15 och operationen var klar 17.20. Minns inte riktigt när jag vaknade,men hade ringt min man vid 19.30 och då hade jag fikat.
Idag så har man så fin narkos så det är sällan man mår dåligt. De frågar dig säkert om du lätt blir åksjuk då kan man ha tendens att må illa av narkosen.Då förebygger de det också så allt kommer säkert att gå jättebra. Helt underbara människor där på Citadell så du är i goda händer.
Lycka Till
Anneli23,
Gud, precis samma sak jag fragar mig hela tiden! Jag blir osaker pa kliniken, eftersom det ar fa som opererar sig dar..
SOM vi vet om. Gud vet hur manga mer som operaerar sig dar, som INTE ar inne pa detta forumet! Alla som gor brostop, gar ju faktiskt inte in har och skriver om det! (bara de smarta ; )
Bara det faktum att kliniken har kontor i manga olika stader, ar positivt! Eller hur!?
Jag har traffat Dr. Avni Abdju, han ar toppen, verkligen, vi paratde minst i en och en halv timma, och han kandes sa bra! han tog inte ens betalt av mig for den sonsultationen.
Det kan saklart bero pa att kliniken ligger i Falkoping. Men, det ar idiellt for mig. Jag antar, att de flesta antar att stosrt ar bast. Alltsa Stockholm. Och klinikerna dar.
Jag har faktiskt hort flera som ar extremt nojda med Kosmetisk Kirurgi Ab. En av mina narmaste vanners mamma b.la. Nagon annan har inne har berattat om att deras van vart extremt nojd. ch, en annan av mina vanners mamma, har gjort naspplastik dar, och det blev jatte fint! Plus, att eftersom jag bor sa nara, har jag aven hort bekanta som vart nojda!
Jag var skeptiker forst. Men, efter att jag traffat honom, sa.. Och skoterskorna ar jatte gulliga.
Men som sagt, jag kanner som du, coh ska pa ytterligare en konsultation hos Gabriella Sellman i var. (min op kommer ej ske forran april) Innan jag absolut bestammer mig. Men, allt jag kan saga hittils ar att KKAB ar extremt trovardiga i mina ogon.
Ar valdigt intresserad av info om Kosmetisk kirurgi, nagon som opererat sig dar? Vill jatte garna ha personliga erfarenheter!
Avni var valdigt lyhord. Och arlig. Och forklarade for mig, varfor dem inte anvander sig av en typ av implantat. Och hans "karriar". Jag har stort fortoende for honom!
Nar ar din op? Och vem ska operera dig?
Kramar!
Anneli23
Hej,Jag var på konsultation hos dem här i Göteborg. Och har bara drygt en timmes resväg dit.Jag tyckte Ivan la in lite för stora värderingar på vad som var snygga bröst på mig,då han även ville utföra ett lyft,vilket jag inte blivit rekommenderad av andra. Det beror ju lite på vad man själv förväntar sig för resultat. Han skulle dessutom ha 8.000:- för att plocka ut mina gamla. Han hade även en del färska anmälningar på sig.Det var också av stor betydelse att de bara hade de implantaten jag redan hade el. koksalt.
EnYsterSyster
Lycka Till!!! Allt kommer gå jättebra. Se på mig som hade såna farhågor.Man oroar sig så mkt i onödan. Det har väl med detta att göra också att det går dock under så kallad skönhetsoperation.Håller alla tummar jag har och tänker på dig.
algit
Jag håller med emma86 du är verkligen toppen med dina svar trots att du säkert fått frågorna hundratals gånger.
Är det inte lite lustigt först är man nervös för själva grejen och efteråt så går man och småoroar sig för sånt som tiden får utvisa.
Det är just det mina står inte rätt ut utan har intagit en naturlig form redan nu. Jag hade ju trots allt en del att fylla ut efter mitt första misstag.
Det är det jag menar med spännbandet de sitter redan på plats så att säga. Jag vill absolut inte ha dem upp i armhålan el. några tonårstuttar,men samtidigt vill jag ju inte att de ska börja hänga som de gjorde första gången.Nej det låter ju alldeles luddigt. Jättesvårt att förklara när man inte har sett mina förutsättningar. Jag vill iallafall inte att det ska synas att det är silikontuttar utan ett så naturligt resultat som möjligt.
algit
Ja jag tror det blir bra med ca 400ml (runda silicon) på mig, som du säger så har ju du mindre i omkrets (mindre än 80) som även de flesta andra verkar ha här på detta forum.
Hi hi, 70F låter jätte stort. Vad kul att du är nöjd :) jag längtar tills allt är klart och jag har mina nya boobs ;)
Jag har valt Kosmetisk Kirurgi i Falköping, det som oroar mig är att jag inte har sett någon annan som gjort något ingrepp på den kliniken
Det enda jag går på är att jag gjorde en fettsugning där för ett antal år sedan så det föll sig naturligt att ta dom igen...
Tack för ditt svar :)
Anneli23
Skrev precis till algit att jag inte har sett någon annan som ska göra en op på Kosmetisk kirurgi i Falköping!!!!!
Vad glad jag blev när jag såg att du ska dit oxå!! Här har du en till som ska till Falköping!!! Jag åker dit på tisdag och opereras på onsdag... När ska du dit?
Visst blir man orolig när ingen talar om Kosmetisk Kirurgi .....