Bröstförstoring (3)
Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!
Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!
Fikkan
Varför måste du ta ut implantaten för din trygghets skull? Har det hänt något.
flikkan
Jag säger inte att han är oseriös (har aldrig hört talas om karl´n). Jag tycker dock att kirurgen får mer arbetsro och kan prata mer "fritt" och patienten slipper höra allt om man blir sövd. Tycker gott han borde ha råd med en narkosläkare med tanke på vad han tar. Min kirurg tar 45 000 för gelehallonimplantat (lite billigare för mej, hon har opererat mej innan) och jag blir sövd och får ligga över natt och övervakas till dan därpå.
Måste bara tillägga en sak..
Mycket negativt om implantat framför bröstmuskeln här inne tycker jag. Jag har det, och jag har inga problem med det. Finns nog lika många nack/fördelar med både bakom och framför. Och vem du är spelar stooor roll, när kirurgen bestämmer placeringen.. Förutsatt att man går till en seriös kirurg.
flikkan:
Jag har hört att Natacha har sina inlägg bakom muskeln. Hon har dock rätt stora inlägg och därför så framträdande. Hon är trots allt inte så stor, både kort och väger lite. Men jag hoppas att det blir som du tänkt dig. Lycka till!
ALLA: BARA 7 DAGAR KVAR NU...ELLER 6 KAN MAN SÄGA...BÖRJAR BLI SMÅTT NERVÖS :)
kramar
Jag läste någonstans att hon Natacha alltså har opererats två gånger för at få så stora.
Läste oxå där att hon ångrar det tycker att de är för stora inga kläder passar de är i vägen mm.
Ja hur snyggt är det?
Jag tycker inte att det är snyggt.
Passar inte ihop med hennes kropp.
Men smaken är ju som baken.....
Hej hej!
En fråga, operade mig för ca 3 veckor sedan och har sedan dess haft väldigt känsliga bröstvårtor nästan som om de är styva hela tiden och det gör lite ont faktiskt, är detta vanligt och hur länge kommer det vara så? Ngn som känner igen sig?
hej hej! gud vad längesedan jag var här.
ser att du är kvar algit =)
opererades på citadellkliniken i sommras. Tyvärr hamnade bsillicarna olika högt och därtill blev de mindre än planerat. Jag ska äntligen få rätta till allt! *superglad* det är så himla skönt att äntligen få reda på att jag får operera mig. Mindre ql är dock att jag får betala 15 000 för byte av implantaten.
Min fråga till alla här inne:
För mig är Emma Andersson en tjej med den optimala kvinnokroppen. Tycker ni att hennes bröst är oproportioneliga?
kram
EnYsterSyster
Du gör rätt i att ta det som känns bäst för dig, och vad kirurgen säger.. Gå in och kolla på mina bilder.. på "bröstsidan" så förstår du vad jag menar.. Har lagt upp en bild av mig, och jag tog "bara" 295..
hej..flikkan
Ville bara säga att jag vet hur du känner "flikkan". Själv förstorade jag mina bröst för lite mer än ett år sen.la då in 250cc koksalt.MEN min läkare informerade inte mig om att man måste tänka att brösten blir lite mindre när man lägger bakom muskeln. så efteråt så var jag jätte missnöjd.Visst jag ville inte ha några porrtuttar men mina bröst var nästan "svalpiga" så nu gjorde jag om dom för lite mer än en vecka sen. la in 450 cc gelehallon. nu är jag jättenöjd=)
Hur mycket ska du lägga in den här gången? hoppas du blir nöjd! kramar
Hej! Jag ska "köpa" nya bröst (behövs efter 2 barn..) Har ni veteraner hi hi några tips råd.