• Swing

Bröstförstoring (3)

Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!

• Svar på tråden Bröstförstoring (3)
  • Tez82

Hejsan tjejer.. Ser att det varit lite problem att ta sig in på communityn... Om ni int ekommer in på den så kan ni prova att skriva adressen såhär i stället:

plasticsurgery.mylava.net

Kram kram på er

• sossan

ceciliaj
    grattis!! grattis!!

• EnYsterSyster

Cesimón

Tokig dröm !

Blue Eyes

Jäpp. Men du ska veta att jag velat och stirrat ! Opereras om knappt 2 veckor (iiiiih !). Plastikkirurggruppen, Stockholm, dr Gabriella Sellman. Hon har gjort en fettsugning på mej för ett år sen. Jag är SÅÅÅ nöjd ! Blev precis som hon lovade. Hon gör naturliga bröst, inte hur stora som helst. Jobbar mest med koksalt och gelehallon, rekommenderar inte silikon.

Läs gärna bakåt i tråden. Det finns även en gammal tråd "Bröstförstoring (2)", som ligger under övrigt. Läs där så fattar du att du inte är ensam !

• Blue Eyes

Hej Yster Syster!
    Vad spännande !!! Tänkte gå till henne med på konsultation. Har bokat tid för konsultation på Victoriakliniken på tisdag. Vad tror du om det??
    Tacksam för feedback.....!

• EnYsterSyster

Blue Eyes

Jag tycker han verkar göra snygga, naturliga, inte för stora bröst. Jag var lite inne på Victoriakliniken också. Han verkar bara göra anatomiska gelehallon (det ska jag ha).

Jag har hört att han är lite självcentrerad (men vad gör det så länge han gör snygga tuttar ) och jag tror han har mycket annan personal runt ikring, liksom.

Jag tror det är hugget som stucket vilken klinik du väljer, de verkar seriösa bägge två och verkar ha ungefär samma inställning.

• Rat

Cesimón

Läskig dröm. Skönt att vakna upp förstår jag Kul att du delade med dig!

Algit

Jag är inte heller någon "tanttyp" och har aldrig sagt att någon är gammal, sa bara att det är skönt att det finns fler i min ålder HÄR! Hoppas det är ok att ventilera sig även om man känner sig lite osäker emellanåt. Annars vet jag inte var jag ska göra det......vill ju inte snacka sönder beslutet med tuttarna med mannen

• Rat

Blue Eyes

Jag satsar också på Victoriakliniken.
    Ska dit på konsultation snart!

• EnYsterSyster

Det är klart att vi är osäkra och oroliga inför operationen. Det är faktiskt inte "okej" att plastikoperera sej, och de flesta av oss berättar inte för speciellt många. Sen är det det här med riskerna, och inte är det gratis heller. Då blir man osäker och har ett behov av att ventilera här. Bara det faktum att denna tråd har MYCKET fler inlägg än andra trådar här talar sitt tydliga språk.

Jag har fått mycket stöd och hjälp här eftersom jag inte har nån annan att prata med som förstår. Alla jag känner verkar ta mycket starkt avstånd från sånt här. Det är SÅ skönt att få "prata" med andra i samma sits och inse att man inte är tokig, det finns faktiskt fler som jag och dom verkar känna och resonera PRECIS som jag.

• Blue Eyes

Rat

Yster Syster
    Tack för dina uppmuntrande ord! Nu känns det mycket bättre!
    Rat
    Kul att du också valt Victoriakliniken. Hoppas det känns bra när vi väl varit där!
    Hoppas inte vänta på operation blir så lång efter det..

Svar på tråden Bröstförstoring (3)