Bröstförstoring (3)
Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!
Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!
Ni som gjort lyft/lagt in implantat, var ni svullna länge efteråt? Så fort jag anstränger mig så svullnar jag upp på övre delen av brösten. (speciellt höger)
Em YsterSyster:
Såg inte LenaPH igår.Men på mej syns inga kanter eller något konstigt hur jag än rör mej.
Bara om jag spänner bröstmusklerna men hur ofta gör man det naken inför folk haha.
Jag tillhör oxå den äldre skaran som vill satsa på mej själv.
Jag tycker om att fixa till mej ,vill inte bli tant.
Sköter om min kropp tränar mycket äter sunt gillar att klä mej snyggt ,fixa håret mm.Tycker att jag ser ok ut för min ålder.
MEN det tomma brösten som hängde där kunde jag inte förlika mej med och det kan man ju inte göra nåt åt på annat sätt.
Jag ångrar mej inte en sekund.
Blir glad varje gång jag går förbi en spegel.
Och vaddå gammal känns för mej som att nu börjar livet barnen börjar bli stora klara sig själv.
Nu är det min tur .
Hej Johanna från Dalarna
Jo, jag ska operera mig i Hässleholm och det blir runda soft touch. Eftersom jag har 75A eller 80A (beror på) så borde jag väl få en stor Ckupa då eller kanske en liten D ifall jag lägger i 350. Jag vill verkligen inte att de ska bli för små...
Fast hon sa att tex 360 var jättestort. Hmm, undrar varför hon sa det...
Jaja, vi får väl se hur det blir som sagt...
Hur kändes det för dig då att va "normalbystad" till att få en stooor byst?
Kram kram
Inte riktigt men ingen att det skull va en smilegubbe mitt i det där men haha
Rat
Aaah coolt. Hehe, jag skall dock vara dar innan dej. Kl. 13.15 till och med.
Jag hoppas verkligen jag far ett gott intryck av honom nu, da jag mer eller mindre siktat in mej pa att min op. kommer att aga rum dar..
Hade en san hiskelig mardrom inatt ang operation.
Dromde att jag kom in pa kliniken da jag hade min konsultationstid, men fick istallet for kirurg traffa en skoterska.
Hon fragade lite saker och jag namnde att jag verkligen inte ville ha nagra stora brost. Hon rek. da 215cc. Tyckte det verkade sa lite... men ok.
Helt plotsligt sager hon att jag skall opereras NU, dvs ingen tid att tanka. Kor pa 215cc sa blir det inte stort iaf, och vips sa var man ivag till operationsrummet.
Dar kommer kirurgen och fyller vanliga fryspasar med silikon. Jag namnde da att jag ville ha style 410 soft touch, och han sa att han tror inte dom har ngra kvar. Vi fick ga till en sorts reception (som mest liknade ett cafe) och hora om dom hade ngt. Visst, dom hade en och en halv TUB kvar med gelehallon... (Typ som kaviarstubar, fast gula) Tankte, men det racker ju inte! Da hade dom precis dekorerat jattefint i salongen innan, och dar hangde en tub som tak-dekoration. (dekorationsdrommar pga brollopsplaner?) Men vi visste inte om vi fick ta den...
Sa in pa operation och hoppas pa det basta. Efter operation sa visade det sej att jag hade nastan mindre brost an vad jag har nu PLUS att dom sag ut som om jag ammat 12 barn! Hangde ner till naveln! =( Jag var jatteledsen med med mina nya tuttar... Sen vaknade jag...
Hehehe forlat att jag skrev sa langt nu, men aah... kom o tanka pa den drommen nu.
Hade en annan mardrom for ett tag sen dar dom korde in mej till operation med ytterkladerna pa - Ingen tid att forlora, varsta rullande bandet. Inne i operationsrummet fanns fler andra, och man fick ta nummerlapp. (hahah) Charles kom in och fragade vem som stod pa tur, och jag fick racka upp handen...
Huvva! Hoppas verkligen att det inte kommer kannas, eller bli, sa som i mina drommar!
Nee hoppas det kommer bli fint resultat, men ack vad jag ar orolig.... (marks det?)
Vioola
När det gäller min storlek så känns det som jag fått tillbaka den *L*.. Jag var storbystad innan jag fick barnen men sen blev det bara ett rejält häng. Så det är helt underbart att ha storleken tillbaka.
Dessutom har jag ju aldrig haft så fina bröst som jag har nu. Även innan jag fick barnen så var brösten så stora så det var häng.
Det där med att bestämma storlek är inte lätt, men alla som sett mina bröst är överrens med mig att jag tog rätt storlek och modell. Men storleken bestämms ju mycket efter hur övriga kroppen ser ut.
//kramar...
algit: så klokt! Instämmer helt!
Vioola: jag har 360 och det är inte alls jättestort, på mig. Typisk normalkvinna, inte för smal 169/65 nånting. Klädstrl 38 (36).
Fråga till en Yster Syster. Jag har inte riktigt vart med från början men jag känner precis som du när jag läser ditt inlägg. nu undrar jag bara om du bestämt dig för klinik och bokat konsultation?
algit
Kunde inte sagt det bättre själv.Har läst någonstans att majoriteten av kvinnor som opererar sina bröst är imellan 30-50 år.
Det är väl så många känner av oss som fått barn och kommit upp lite i ålder. Brösten åldras snabbare än övriga kroppen på grund av graviditet och amning.
Nu är det snart dags för mig igen. Det är ju redan på Tisdag. har varit så snurrig och hade fått för mig att den 15:de var på Onsdag. Tog bilder på mina bröst för några dagar sedan för att jämföra tidigare foto. Vad de har hängt ner sig, bara sen i sommras,det vänstra är värst,men det är det som jag inte har värk i. Jag börjar verkligen fundera på om Johan kan fixa detta utan ett lyft.Tänkte jag skulle lägga ut bilder på den nya sajten,men kan vara lite känsligt. Man vet ju aldrig vilka som är ute och surfar.
Algit vet du om man får ha mobil med sig. Min man följer med mig och ska sova över på ett hotel. Det står att jag antagligen blir utskriven Kl. 9.00 dagen efter,vore bra om man kunde ringa efter honom när man vet mer exakt när jag får åka så han slipper sitta och vänta.
Håll nu tummarna för mig alla här inne,det känns verkligen som jag behöver det.På de bilder som jag sett efter andra operationen så blir det ju aldrig så där jättebra,men det är klart jag har bara sett sådana som har haft en rejäl kapsel.
Usch,jättenervöst,tycker jag börjar få ont i halsen också. Bara jag inte blir förkyld nu också.
Mamma till 3:
Ja du kan ha mobil med dej.
Jag smsa efteråt till de kompisar o andra som visste jag skulle op..Hahaha jag tyckte jag var glasklar men när jag läste de sms senare var de helt snurriga.
På tisdag! då är det snart det blir säkert jättebra.