Bröstförstoring (3)
Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!
Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!
Enyster syster:
Kan hålla med dej för så tänkte jag ,jag ville ha ett par snygga bröst istället för de tomma utammade jag hade.Det var det viktigaste för mej och inga jättebomer.
För det tror jag man ångrar senare.
Men kanske man tänker annorlunda när man redan har snygga bröst fast som man då tycker är för små.
Sa, nu har jag fatt bokat om allting.
Konsultation pa viktoriakliniken 29 november, operation 19 januari och aterbesok den 9 februari!
Denna gangen skall jag komma till sverige, om jag sa skall behova simma!!!
Hejsan alla
Ska operera mig den 8 dec på victoria kliniken!
Jag är så rädd att allt skall gå fel och silikonbrösten skall förstöra min kropp och min hälsa! Det är alla dessa fruktansvärda hemsidorna som lägger ut bilder på misslyckade silikonbröst och jättehemska historier.
Jag är skiträdd kanske skall avboka min tid.
Hejsan ystersyster och alla ni andra
Det var sköterskan som sa att jag skulle mäta upp ca 300 ml. Men jag tog ur lite och har nu ca 280 i vardera precis som du sa.
Och jag kan säga att jag absolut inte vill ha mindre än så. Jag har en kompis som har 80 C ibland D beroende på vilken bh- så jag fick låna me mig några, dock ingen sportbehå. Jag får ta och köpa det nån dag framöver.
Sköterskan verkade verkligen negativ till något över 330 men jag undrar fortfarande ifall det inte blir för litet.
Finns det någon därute som har 75A eller 80A och lagt in 330, vad blev i så fall resultatet? Runda geléhallon förresten...
Kram
vioola
Jag hade innan 75 B,eller A ibland.. Jag har lagt 295 gelehallon. I jo för sig anatomiska, men det räcker gott och väl. Jag har idag C-kupa, men även D ibland. Jag är jätte glad över att jag inte tog större. Ibland kan jag tom tycka dom e lite för stora
Hej alla!
i dag skulle jag ha gått på konsultation men måste tyvärr boka om tiden på grund saker som hänt.
Cesimón
Lycka till denna gång!
Hally
Förstår dig SÅ väl. Känner likadant emellanåt men lutar nu mer åt att göra det ändå.
Kram
`hally:
Boka inte av! Det klart att det finns massa bilder på helfula inplantat brös. Men titta BARA på alla finfina inplantat bröst också. Jag tror att i de flesta fall med misslyckade op., så är det oseriösa läkare/kliniker. Och man kan säkert få en op. för "inga pengar alls typ", och då måste man (kliniken) spara nå´nstans.
Du kommer att bli ännu finare än vad du är idag!!!
vioola: Visst kan form vara viktigare än storlek, men om jag var du skulle jag faktiskt allvarligt överväga en implantatstorlek större! Tjata! Det skiljer iofs inte så mycket men jag är jätteglad att jag (efter flera veckors mycket stor vånda!) ökade från 320 till 360.
Plastikkirurggruppen gör estetiska bröst, inga stora storlekar, och doktorn sa efteråt att han inte skulle velat lägga in mer, "skulle inte fått plats". Jag vet att jag har utrymme för något större implantat och ingen skulle märka det. Bara de närmaste vet, ingen annan har noterat mina 75D. Hur som helst är dom snygga och jag jättenöjd. Ny operation för att lägga in drygt 400 är bara önsketänkande (och då skulle jag hamna mitt emellan två bh-storlekar och det vore ju dumt).
Rat
Vad skönt att det finns någon som förstår mig, men jag litar o andra sidan på min läkare charles randqvist han verkar vara proffesionell och seriös. Vart skall du operera dig.
Aircondition
Jo du har ju rätt det bär säkert så att dem med såna hemska historier har antingen opererat sig hos oseriösa kliniker för det finns gott om såna eller så har dem flesta haft silikon från 60-70 talet som vart flytande och brustit.
EnYsterSyster
Okej då är jag med. Du verkar känna ungefär som mig så därför ska jag fråga dig en fråga som du egentligen inte kan svara på men bara för att jag har de här velandet i mig, så provar jag ändå ;)
Jag som är på samma vikt som dig men är 1.72 lång och väldigt smal över rygg och bröst och har knapp A Kupa. Vad tror du då jag landar med mina mm 245?
Jag vill bara ha en gissning från någon :)
Kram på dig!