Bröstförstoring (3)
Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!
Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!
Jellomoon
Jag har Geléhallon, runda, 300 ml. Ja de följer med i alla rörelser nu, helt fantastiskt! Eftersom jag är rätt tunn på överkroppen så känner jag däremot kanterna i vissa lägen, men det är inget jag stör mig på. Däremot syns inga kanter alls, bröstmuskeln sitter ju framför. Märket är Mentor.
lemon
tack för svar. Men som vanligt kommer det ju alltid en följdfråga :) Vilken mjukhetsgrad är det på de? Har läst att Mentor har 1-3 i mjukhet. Ska de masseras eller växa fast?(Har hört att tex viktoriakliniken vill att implantatet ska växa fast i vävnaderna)
Det är så kul att läsa om er alla som blivit nöjda med resultaet, det behövs att höra sånt för att väga upp de riktigt otäcka fallen.
lemon
Vilken projektion har du på de? Själv funderar jag på 300cc low projektion (för att jag är så tunn på överkroppen så att revbenen kan ses i dekolletaget, tänker att "platta"breda implantat gör sig kanske bäst då)
Men jag vet inte kan ju lika väl vara så att high projektion gör sig bäst just för att de är mindre i diameter.Ni med erfarenheter får gärna berätta.
Jellomoon:
Jag hade bestämt mej för low profile,men när jag var på konsultation fanns det mellan oxå så då tog jag det.
Så nu fick du ännu mera att välja på.
Men för mej var det yes!!! nåt mittemellan ,lagom sådär det tar jag.
Om en vecka åker jag till huvudstaden, opereras nästa vecka. Hjääälp ! Men jag har slutat fundera över storlek och typ. Implantaten är beställda och jag känner mej trygg med mitt val, MM 215 g. Har verkligen funderat på det här med storleken men jag VILL verkligen inte ha större. Jag orkar inte oroa mej längre, nu är det bara att tuta och köra. Vill bara att det ska vara över. En fråga: de har inte sagt ett ord om penicillin före operation. Har ni fått recept innan ??? Hon har pratat om penicillin men jag misstänker att jag får recept att hämta ut efteråt.
EnYsterSyster:
jag fick inget penicillin alls, det behövdes tydligen inte. för jag lever ju än =)
Om du inte redan fått ett recept av henne så har du kanske missförstått?!?
Jag ska själv op hos Gabriella i övermorgon, fast då fettsugning. Jag hade fått för mig att jag skulle få recept på sprutor som skulle tas en vecka före op men då jag kontaktade henne så fick jag veta att det var en vecka EFTER operation och att jag hade missförstått det hela.
Ingen katastrof utan heller, jag fick ingen penicillin när jag op brösten.
Kul att höra om era sexliv (hjälp, hur pervers lät inte den meningen ). Maken är lite orolig över att jag ska få ont och att tuttarna ska bli helt förstörda. Jag hade enligt honom världens snyggaste bröst innan barnen och de är fina nu med om än utammade. Jag kan ändå känna att jag har en liten B-kupa nu och lägger in 215 g. Tror inte jag kan få såna där hårda strutar som står rätt ut, eller vad tror ni ???
ceciliaj
Enystersyster:
jag fick mitt pencillin innan jag skulle opereras, direkt in i armen. Det kanske du oxå får...
Lycka till med operationen!!!