Bröstförstoring (3)
Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!
Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!
EnYsterSyster !!!
Prova med QVINNA.info
Hej Kändi:
Jag tror som du säger attdet blir ok på dej eftersom du har 80 i omkrets tillskillnad från tex mej som har 70 i bh storlek .Jag opererade mej på citadellkliniken iLandskrona.
Jag lade in 350 runda gelehallon.Jag hade innan oxå tomma utammade borttränade bröst 75b eller 70c.Nu har jag det som är den bästa bhstorlek för mej som jag sällan hittar är 70 F.
Annars får jag köpa 75 E,men det är lite stort runt om.
Låter stort men ser alldeles lagom ut påmej.
Mina blev större än jag todde eller vad jag vile ha ,men nu i efterhand är jag glad för det.
Känns perfekt.
EnYsterSyster,
Hej! Hur mar du? Det borjar narma sig nu va? Jag har det jatte bra i England, och ska aka hem over jul och nyar, och forhoppningsvis traffa Gabriella dar igen ocksa! Hur kanns det infor opretaionen? LYCKA TILL! Kramar!
Picolina,
haha, vad roligt att Gbariella sa "jag ar inte sa modig for det" for EXAKT sa sa hon till mig ocksa, nar vi pratade om min brostop, (hon vagade inte lagga in sa stora som jag ville) haha, kul.. Aja, lycka till!
Algit & mamma till 3:
Nu har jag bara en vecka kvar innan jag åker ner till landskrona, så jag tänkte fråga er lite frågor om citadell.
Fick ni ngt nummer till Johan o Peter så ni kan nå dem dygnet runt om det skulle vara ngt eller blev ni hänvisade till kliniken isf?
Hur var det efteråt? Hade ni "slangar" med smärstillande (som endel har) eller vaknar man bara upp med dropp som vanligt?
Har aldrig opererats så jag vet inte alls hur jag kommer reagera på narkos elr så, så det blir väl spännande och se!
Vilken tid opererade ni er och hur långt efter "vaknar" man upp ca?
Ha en toppen dag!
Hej alla ! Särskilt kul att höra av dej igen, Delighted !
Det här är det näst sista ni hör av mej (går in igen sent ikväll) innan op. Jag är livrädd för komplikationer och för att brösten ska bli fula och att jag ångrar mej. Jag är också rädd för att brösten ska bli för små, eller eventuellt för stora, eller få fel form. Jag är rädd för att inte hinna till Stockholm i tid (har ett tajt schema). Jag är rädd för att glömma saker som ska med eller saker som ska bli gjorda hemma innan jag åker. Kort sagt: jag är rädd för allt ! Usch, jag vet för mycket om hur det går till och vad som kan hända eftersom jag är i branschen själv. Typiskt att de sista inläggen här på tråden handlar om komplikationer !
EnYsterSyster
Det kommer att gå superbra! :)
Man är alltid orolig innan man ska göra en stor grej, men sedan när man väl är där så undrar man varför man oroade sig så mycket! ;)
Jag har en liten fråga till alla er; Varför är det så få som opererar sig på Kosmetisk Kirurgi AB? Är det inte ett bra ställe, eller är det för att det ligger i Falköping? Jag har börjat tänka på det där rätt mycket nu eftersom jag ska operera mig där och det är aldrig någon som skriver någonting om det stället.
Blev dessutom tilldelad en annan kirurg nu än det var tänkt från början (bokade om operationsdatumet) och honom har jag aldrig hört talas om. Tänk om han inte är bra?
flikkan
jag har opererat mig under lokalbedövning i Helsingborg. Jag har inget minne av vad dom sa eller gjorde under operationen. Jag har även lagt framför musklen 350cc och är jätte nöjd, jag har en fin rund naturlig 70e kupa idag!
kram på dig och lycka till med det du bestämmer dig för!
Till alla nyopererade:
Grattis till era nya bröst
Till alla som ska bli opererade:
LYCKA TILL!!
Anneli23: Hej hej! Sara23 här inne (finns på "hemsidan" oxå) ska operera sig på Kosmetisk kirurgi AB i Falköping av Dr Avni Abdul nu i veckan, så du kan ju höra med henne :)
En yster syster.
Håller alla tummar för dej.Det kommer att gå bra.Tänk positivt o ta detlugnt.Stor kram
Emma86:
Ja jag fick nummer att ringa dygnet runt.
fick bedövning i kanyl som satt i handen underbart.
du blir drogad av lugnande så fort du kommer dit.
Jag fick vänta i fem timmar men det hände något med en annan patient så det var trist.
Man vaknar nog upp ganska snart efterop,.
De är supergulliga alla där oroa dej inte för sånt det ordnar sig jag lovar.