• Swing

Bröstförstoring (3)

Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!

• Svar på tråden Bröstförstoring (3)
  • hally

Sliq

Ah vi får hoppas att Charles gör ett bra jobb, skall jo trots allt betala 50 000 för operationen. Han skall lägga 375cc texturerade anatomiska gelehallon bakom muskeln.
    Undrar om inte 375 är för små trots allt! Jag har en liten B nu snarare än stor A ch är 170 lång och väger 63
    Vad tror du?

• Bröllopstokiig

Delighted

Tack för att du lugnar ner mig ;) Nu känns det genast jättebra!
    Jasså det var Modin han hette i efternamn, jag hörde inte riktigt vad hon sade i telefonen när hon berättade vem som skulle operera mig :) Jag googlade på hans namn och fick upp en massa resultat av medicinska undersökningar och liknande. Det är ju skönt att veta att han har många års erfarenhet inom branchen.

Kramar Anneli

• mjuka bröst

Mamma till tre- vad har du för slags inlägg? Jag tycker dina bröst ser hur snygga ut som helst, är säker på att det står men orkar inte leta (lat)... själv funderar jag på flytande silikon eller softtoutch men är jätteorolig för att få hårda bröst!

• Delighted

Ar det nagon som har lust att spekulera i vare sig Emma Andersson har High profile, eller inte? Ar nyfiken, for jag har samma kropp som henne, och vill ha liknande brost!

Det svaraste nar man sager, hon har lagt in 550cc, ar ju klart, att, vi vet ju inte hur stora brost hon hade innan!

Aja. Inte sa jatte viktigt eller intressant. Bara for nyfikenhetens skull! :)

• Delighted

Mamma till 3,

Har letat har inne efetr vilken site du patar om. Sa, jag fragar helt enkelt, vad heter sidan du lagt upp dina bilder pa? Kramar!

• Delighted

Jag undrar bara om jag skulle kunna fa lite rad av nagon som gjort brostop och fatt arret under brostet.

Jag har fatt lite kalla fotter nar det galler arr under brostet namligen. och bada de klinikerna som jag fundrar pa, gor bara med arr under brostet. Och vad jag tanker ar, kommer folk kunna se att jag gjort en op, bara genom atts e arret? Typ sanna tankar. Hur resonerade ni nar det galler arr? Och placering?

• Delighted

Mamma till 3, har nu hittat dig, coh siten! :)

Du ser jatte fin ut efter andra brostoperationen! Hoppas verkligen det fixar sig med dina ogon!

Kramar!

• Mamma till 3

mjuka bröst
    Tack för uppmuntran,behövs verkligen då jag mått ganska dåligt efter första operationenoch mkt självförbråelser.

Första operationen flytande silicon. Andra operationen gelehallon alltså vad du kallar softtoutch. Jag kan garantera dig att de känns redan mjuka efter en vecka. De andra känndes som en plst påse fylld med vatten. när man klämde på brösten så kändes det veck och kanter på de andra. Men man får nog passa sig så inte kirurgen kör med de gamla gelehallonen för de är som suddgummi och kan nog upplevas som väldigt hårda

• Mamma till 3

hally
    Tack , du får säkert jättefina. Jag hade ju inte de bästa förusättningarna efter min första operation.

Jag får väl tacka Johan för ett bra jobb och att han lyssnade,för jag har ju konsulterat en del läkare efter mina första ingrepp.

Svar på tråden Bröstförstoring (3)