Bröstförstoring (3)
Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!
Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!
Anneli23: man kan visst tyvärr drabbas av kapsel när som helst men det är enligt min kirurg och andra vanligast det första året. Nån ekonomikunnig skrev att Medical Finance blir svindyrt. Det blir billigare att låna hos FSB (även om du får betala eventuell kapselop. själv).
Julija: VÄNTA !!! Köp en smart bh och/eller inlägg som ger dig större bröst på bröllopsdagen. Efter barn kan brösten vara precis som innan eller mycket förändrade. Du kan också ha fått ett annat perspektiv på din kropp och vilja göra andra prioriteringar. Lycka till i framtiden!
Julija:
Jaaaaa vänta. Det finns ju bra inlägg att fylla ut brudklännigen med.
Sen när du fått dina barn ammat klart o allt då kan du fixa brösten.
Mamma till 3 och Swing:
Tack för svaren!
Jo det är som jag misstänkte, blir nog bättre med FSB då. Nu vet jag inte exakt vad räntan blir där, men den är ju i alla fall under 9,5%!
Ha en skön kväll allihopa!
Kramar /Anneli
Elektra03
vad tråkigt att det gör ont, har du opererat idg på victoriakliniken, vad har du för implantat är du nöjd mm.
Jag ska nämligen operera mig där om två veckor så jag hade lite frågor.
Mamma till 3
Jag förstår att bara menar väl! Alla råd o tips e alltid välkommna. Ingreppet min läkare vill utföra kallas på engelska subfascial breast augmentation. Om du går in på www.baxterplasticsurgery.com/breast_implant så klickar du på subfascial breast augmentation så förklaras det här bättre än vad jag kan.
Cickan
Op. du oxå i Gbg? Vilken storlek blev det? Slutligen - e du nöjd?
Kram V
Hej igen !
Opererades i tisdags, allt gick väl, men nu är jag SUPERDEPPIG ! Har klarat mej helt själv och suttit ensam dessa dagar i storstan. Är nu åter i hemstan. Tog taxi själv hem från kliniken, löste ut recept själv osv. Maken har varit superstressad pga jobb, vi har knappt hunnit träffas, och han är ju den enda som vet. Jag känner mej så ensam ! Det här är verkligen inte likt mej, jag brukar klara allt !
Kirurgen var nöjd, men jag har panik ! De är GIGANTISKA och hårda ! Jag som bara la in 215 g ! Katastroftankarna kommer. Vad har jag gjort ? Nu får jag operera om mej hela livet. Det kommer synas jätteväl, de är ju JÄTTELIKA ! Snälla, tala om för mej att detta går över, att de blir mindre och mjukare och att det känns bättre så småningom (jag vet ju att det är vanligt att bli deppig efter op).
EnYsterSyster
Grattis får jag väl säga.
Men stackars dig. Det är inte helt ovanligt att få en sådan reaktion som du har fått efter ett ingrepp vare sig det är ett ansiktslyft eller vad det är. Jag har varit likadan bägge gångerna jätte ledsen och suttit här och tjutit över vad jag gjort.
Det går över det med,jag lovar dig. Har du ingen att prata med ? För man behöver en hel del bekräftelse trots att man var så säker på sitt beslut från början.
De är säkert jättefina. De känns väldigt hårda i början. De mjuknar och hänger till sig jag lovar. Stackars dig jag förstår precis vad du känner,men måste vara hemskt att inte ha någon att prata med,men vi finns ju.Det blir bara bättre för var dag som går.
Tänker på dig. Sköt nu om och ta väl hand om dig. Många kramar till dig
EnYsterSyster:
Jag opererades för drygt två veckor sedan o de är redan mycket mjukare! det kommer bli jättebra för dig, svullnaden kommer gå ner o de kommer bli mjuka o hänga till sig. var inte orolig, de kommer bli jättefina! många kramar!
EnYsterSyster
Kanske kan få dig att skratta lite. Jag våndas lite över mina GIGANTISKA behag. Jag ser verkligen ut som Dolly Parton. Jag som är så liten. Detta går jag och grubblar på dagligen men jag vet ju sen sist att man vänjer sig så fort.
EnYsterSyster
Dom kommer att bli mindre. I början är man jätte svullen, och man tycker att dom är jätte stora. Jag lovar dig att det kommer bli bättre. När svullnaden har lagt sig och tyngdlagen tagit ut sin rätt. Det ordnar sig. Och dom mjuknar efter ett tag. Tänk på att det kan ta 1 år innan man ser slut resultatet. Så detta är en ganska lång process.. Ta det lungt bara! Kram