• Swing

Bröstförstoring (3)

Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!

• Svar på tråden Bröstförstoring (3)
  • Mamma till 3

Emma86
    Oj såg inte din fråga högre upp. Jo jag har "soft touch".Det känns väldigt naturligt redan nu efter en vecka bara.

• Mamma till 3

algit
    Tack tycker du det. Är dock lite stora till min lilla kropp.Jag har tagit av mig spännbandet och tänker bara ha det till natten när jag ligger ner.

• hally

Mamma till 3

Jag läste att du har soft touch, shiit jag har inte vetat om att det finns förens den här veckan. Jag ska ha vanliga gelehallon och kommer ihåg att när jag kände på dem på victoriakliniken var dem riktigt hårda. Shiit nu är jag rädd kommer jag få jättehårda bröst efter operation?

• sliQ

36 000.- ja det är det, glömde. :/ men vad e det för mentor försäkring du pratar om mamma t 3?? när träder den i kraft? ngt för mig?

• Delighted

Sara23, lycka till!! :)

Hoppas allt gar bra! Ska halla tummarna for dig! Kramar!

• Swing

hally: Ska du ha McGhan's geléhallon som tillverkas av Inamed så ber du ju bara Charles att beställa dom i Soft touch-varianten. Men han kanske kör med nåt annat märke??

• Mamma till 3

sliQ

Jag hade heller ingen aning om den.Det var något jag fick när jag skulle åka hem. Det var iallafall ett litet intyg. Patient Safe Coverage. Kirurgens namn och adress Operationsdatum och referensnr. Vilken typ av implantat och storlek är ifyllt . Jag försökte skanna det och klistra in det här så du kunde sett det,men lyckades inte.

• Lisa22e

Hej Hej alla!!!
    Var ett tag sen jag var här.
    Försöker fortfarande få klyfta men det blir inte som jag tänkt mig. Alltså det blir för lite push. Nu har jag köpt special bh:ar på internet som ger extra pusch.
    wonderbra.timarco.se/Listf3e326a4-cc3c-4ba8-89f6-b1eaa7c5203d.aspx
    wonderbra.timarco.se/Listb585dcdf-b2dc-4803-8a91-1d83efaee937.aspx
    Dem två har jag köpt.
    Min pojkvän säger att han tror att det är för att de är fake bröst som gör att jag inte kan få klyfta. Att dem skulle vara för hårda.
    Men det tror inte jag för dem känns mjuka.
    Kan det bero på att jag har anatomiska?
    Är det lättare att få klyfta med runda?
    Snälla hjälp!!!

• Delighted

Ni som har opererat er, Hur kanns brosten nar ni tranar? Det ar saklart svart att avgora for er hurvida skillnaden ar mot ett naturligt brost och ett "fake".

Men, hur kanns det nar ni ex, springer pa ett lopband eller gar pa spinning? Ar det obehagligt. Alltsa, hoppar brosten mkt? Gor det ont? Mina brost hoppar inget nu (eftersom de ej existerar) men, jag undrar om skillnaden ar stor efterat? Tror ni att det ar skillnad pa "hoppen" mellan "fake" och riktiga brost?

• Delighted

Lisa22e, hej, vad trakigt att du inte far klyftan! Hur lange sedan ar det du gjorde din op? Jag tror det kommer!

Jag ar ingen expert, men jag tror det handlar lite om brostbenet! Att om det ar stort, kan dt vara svart att fa en klyfta, men jag ve inte! Hoppas verkligen du far det! och, jag tror sakert att det ser fint ut, aven utan klyftan ;)

Kramar!

Svar på tråden Bröstförstoring (3)