• Swing

Bröstförstoring (3)

Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!

• Svar på tråden Bröstförstoring (3)
  • hally

Hej allihopa

jag blir så trött påmig själv. Jag pratade med min gamla narkosläkare(näsoperation 2 år sen) nyss och ville ha lista på vilka mediciner jag har fått vid min tidigare näsoperation. Så frågade han mig vart jag skulle operera mina bröst, då sa jag Victoriakliniken och då sa han varför då varför opererar du inte dig hos oss här på plastikkirurgruppen vi är mkt bättre och har längre erfarenhet än Charles så jag blev så himla skeptisk gentemot Charles. Är jag helt knäpp elelr är alla såhär skeptiskt genteomt sina läkare??????????????????

• Mamma till 3

hally

ja man är verkligen lättpåverkad och sårbar när man står i en sån sitution. Jag vet det inför min första operation när en konkurerande klinik övertalade mig att lägga mina implantat framför muskeln.
    Den gången ångrar jag i allafall att jag var så lättpåverkad och svalde vad denne läkare sa till mig.

Lyssna på ditt hjärta och följ din intuition så blir det säkert bra.

• hally

Mamma till 3

Jo det är sant det du säger att jag skall lyssna på mitt hjärta. Och sanningen är att från redan första dagen jag tänkte att jag skulle operera mig så visste jag pånåt sätt att det skulle vara hos Charles, svårt att beskriva jag känner liksom ingen som har gjort där men men. Allt är min dumma före detta narkosläkarens fel.

Jag opereras om 2 veckor exakt och vill gärna ha så naturliga bröst som möjligt därför valt anatomiska bakom muskeln, knottriga storlek 375 cc.

Vart skall du operera dig?

• algit

mamma till3:
    Jag försökte att hitta bilderna igår men jag är så dum på sådana sidor .Jag förstår inte hur man gör.Vad heter du där?
    Känner mej stenålders men är och har alltid varit totalt ointresserad av allt som har med datorer att göra.

Jag kände oxå vid en tid att jag inte heller ville att de skulle ner mera.Mina har aldrig varit högt uppe.
    Så jag avecklade bandet lite smått.

• Izadora

Hej Tjejer!

Kikar fortfarande in här ibland. Över ett halvår sedan min op nu. Jag lade in 325cc runda geléhallon. Jag har väntat jättelänge på att protesena skall sjunka ned i ett lite naturligare läge. Jag är supertunn på överkroppen och det ser lite onaturligt ut i profil med den rundningen som är upptill på brösten. Fast klart snyggare än innan iaf... Jag hade inget tryckband efter op, bara lite bandage och tejp men det tryckte ingenting alls nedåt vad jag kände. Har inte varit på återbesöket ännu.

Jag kan även känna mina implantat ganska tydligt på vissa ställen eller så är det själva ärrkapseln jag känner igenom huden för jag har inte mycket fett. Är 163 väger ca 48. Nån mer som känner så? Sen så stör det mig att man kan röra på brösten när man spänner bröstmusklerna. Det kan man ju råka göra ofrivilligt och då är det ju ganska avslöjande att man har implantat... Är det bara jag som har så???

• Mamma till 3

hally

Är redan opererad för andra gången. Idag är det precis en vecka sedan. Du gör rätt i att tänka så. Det gjorde inte jag och så blev det som det blev.

• Mamma till 3

algit

Förlåt jag har ju inte samma användarnamn där. flisan heter jag där. Om du går in under fliken träffar och sedan användare så kommer du till alla medlemmar.Då klickar du på mig och kommer till min sida. Där kan du gå in under bilder och filer tror jag den heter så får du se lite bilder från mina operationer. Tyvärr så har jag ingen bild på hur jag såg ut från allra första början.

• sliQ

hally
    I sommras innan jag skulle operera mig var det en hel del här innen som skulle operera sig på victoriakliniken. Och en del som redan varit därvad jag kan minnas.
    Min uppfattning har hela tiden varit att - om jag haft mer pengar - velat op mig hos Charles. Han har gett ett riktigt seriöst intryck på mig iaf.
    Tog Citadell av 5 anledningar: lägre pris, lägger in imp via armhålan och under musklen, anväder skrovliga solida imp, man får sova över ett dygn efter op & den sista: Att algit och izla här inne var så himla nöjda och även öste berömm över alla gulliga systrar o läkare =)
    - Vilket såklart stämmer! Rekomenderar dem varmt!

• sliQ

mamma till 3

kikade just p dina bilder. - Gud vad fint johan har fixat!!! =) lyfta han med lr blev de jämnare när imp hamnade bakom?

• hally

Mamma till 3

Jag tycker att du har fått jättefina bröst verkligen väldigt vackra du skall vara jättenöjd såååå himla naturligt hoppas mina oxå blir så naturliga och fina.

Svar på tråden Bröstförstoring (3)