• Swing

Bröstförstoring (3)

Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!

• Svar på tråden Bröstförstoring (3)
  • algit

Mamma till 3:
    Tror du inte att de blir bättre denna gången?
    Vad jag menade egentligen var att många bröst som det inte är något "fel" på utan att de är inte snygga helt enkelt (enligt mitt tycke)man ser kanter,de sitter jätte tätt ,många "bollar ,långt åt sidorna osv.
    hoppas de ordnar sig denna gången.

Men man kanske inte ska ropa hej det kan väl alltid bli komplikationer när man opererat sig eller?Jag menar lång tid efter.

• Sara23

Kändi

Jag ska ha runda silikon med lite refflad yta. Planerna är mellan 425cc-475cc, får se vad jag och Avni kommer överens om. Jag tror nog att vi hinner ses, jag har ju planerat att fråga dig lite saker...:P Så nu hoppas jag att du orkar sitta och prata lite...tihi.
    Som sagt, har du MSN så adda mig gärna (silla_li@hotmail.com)

Kram

• Sara23

Kändi

Förresten, hur gammal är du? Vad har du för mått nu? Hur mycket ska du lägga in?

Kram

• Mamma till 3

algit
    Jag förstår vad du menar.Vi menar nog samma sak egentligen. Vad jag tycker om det är en glipa på nästan 10 cm imellan brösten eller de sitter uppe vid nyckelbenet el. ser ut som om det vore två fastskruvade bollar, så skulle jag aldrig accepterat detta utan sett det som en fel utförd operation.

Jag vet inte om du har sett bilderna. Om du har kikat så kanske du förstår vad jag menar med att jag är skeptik till bandet som ska trycka ner dem.Nu vill jag ju att de stannar där de är.

Nej man ska absolut inte ropa hej.Men så här långt så är jag inte rädd för blödning och infektion längre det hade nog dykt upp redan om så skulle vara.Jag måste ju säga att så här smärtfri har jag inte varit i mina bröst på ett helt år hur konstigt det än låter. Jag var ute och körde bil igår och kunde ha bältet på över mitt vänstra bröst vilket jag inte kunde ha innan det var så ömt. Det riktigt högg i det när jag hade haft bältet över bröstet en stund.

Sist var det ju ingen som förstod att jag hade en blödning förräns det hade koagulerat sig och blivit en boll likstor som en clementin. Jag sa från andra dagen att det är något som inte stämmer för jag hade en sån otrolig smärta,men de lyssnade inte.Bröstet var dessutom så spänt att det fjällade skinn.

• Kändi

Sara23

Jag är 27år och just nu har jag 80 A-B. Har mest B-kupa då jag har breda men urammade bröst
    Har väl tänkt lägga in runt 410ml (ev +50ml då implantatet ska under muskeln), runda silicon med skrovlig yta.
    Får se vad läkaren säger om mitt val...

Skulle vara kul att ses, får försöka masa mig ut till soffhörnan, om dom har någon.
    Då ser du ju hur det ser ut på mig efter op ,iallafall storleken...

• Mamma till 3

anni_83

Hej nu hänger jag inte riktigt med. Jag vet att jag var med om en diskussion om Natacha och då sa jag att hon hade inlagt 430cc efter sin första operation .Och vad jag menade med det var att hon måste ha betydligt mer nu efter op 2.

Däremot var det någon som frågade om Emma och jag sa att jag tror att hon nämnde i Robinsson att hon hade 550 cc.

• Delighted

Annelie23,

Det kommer ga jatte bra for dig! Stefan Modin ar faktiskt en bekant till migs pappa. Jag har hort av vanner att en tjej som han opererade blev jatte bra! Mer vet jag dock inte. Bara att han ar overlakare pa KSS (ett stort sjukhus) och att han kommer och jobbar hos KKAB som plastikkirurg. Vad jag vet ar dock att han inte ar utbildad plastikkirurg, utan antagligen bara kirurg. MEN, att han har jobbat hos dem valdigt lange, och som skoterskan sa till mig, "vi skulle inte ha kvar honom, om han inte var bra" sa, jag tror verkligen att du ar i bade goda och trygga hander!

Oxch som sagt, har hotr6 att hans jobb ar bra, och verkligen, varfor ha kvar honom om han inte gjorde ettbra jobb? Sa, hoppas du kanner dig lite mer trygg! Han har foresten inga anmarkningar vad jag vet om!

Lycka till, kramar!

• Delighted

Sara23,

wow, sa snart, gud vad tiden gar fort! LYCKA till, det kommer ga jatte fint ska du se! Uppdatera allt so fort du kan!

ha det sa bra! Kramar!

• Sara23

Kändi

Ja det tycker jag att du kan göra, så...ses i morgon :D

Lycka till nu. Kram

• Sara23

Delighted

Självklart...jag återkommer med allt sedan. Håll tummarna för mig.

Kramisar

Svar på tråden Bröstförstoring (3)