• Swing

Bröstförstoring (3)

Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!

• Svar på tråden Bröstförstoring (3)
  • cockie

JenGirl

Läste ditt inlägg. Vad bra att du är nöjd med brösten :) Hur lång är du och vad väger du? Om jag får fråga såklart :)

Kram!

• Blue Eyes

Hej!
    Har bestämt mig för att operera in gelehallon. Kan någon rekommendera en bra klinik i Stockholm? När man läser på hemsidorna så låter ju alla såååååå jätte-bra...suck...många tack på förhand!

• Jengirl

cockie

Hello..

Jag är 167 lång och väger 53 kg.

• Jengirl

Blue Eyes

Jag rek Akademikliniken

• Rat

Cesimón
    Jag har också fått ny konsultationstid den 29/11. Vilket sammanträffande! Vilken tid ska du dit? Jag ska vara där 16.00.

Hally
    Jag tror det blir Victoriakliniken för min del med, men jag får se vad jag tycker efter konsultationen. Skönt att höra att du tycker C.R. verkar pålitlig i alla fall.
    Har mest hört positivt om honom.

EnYsterSyster
    Känns bra att nån är i samma ålder som mig här. Trodde alla var runt 20. Kände mig faktiskt lite "larvig" som ville göra detta trots min "mognad".
    Egentligen ska ju sånt inte spela nån roll men....du vet säkert vad jag menar
    Lycka till! Operationen närmar ju sig för dig.

• EnYsterSyster

cockie

Usch, jag har ingen aning ! Mitt råd är att strunta i kupstorlekarna och prova med ristestet vad du tycker är snyggast. Jag har ju 150 ml inlägg i en 70D-BH. Oj, stort, tänker jag. Provade samma inlägg i en ny sprt-BH igår och fick ta A-B-kupa för att det skulle sitta tajt ! Hjälp, för litet, tänkte jag då. STRUNTA i kupstorlekarna och KÄNN och TITTA vad som blir snyggast, ta sen den storleken (plus 50 ml som sagt). Ja, man blir knäpp till slut av storleksnoja.

Blue Eyes

Jag rekommenderar Gabriella Sellman, Plastikkirurggruppen, Stockholm om du vill ha naturliga bröst. Hon gör dock inga bomber. Vill du ha STOOORA, gå då till nån annan.

Rat

Det finns många här som är 35+, de flesta inte superaktiva för tillfället. Vi är inte ensamma. Fast jag känner ibland "Men hur omoget är detta ? Hur kan detta vara så viktigt för mej ?" Men jag ÄR trygg i mej själv, har meningsfull arbete, make, barn, vänner osv. Känner i detta skede i livet vill jag satsa på mej själv.

Men visst är det onaturligt ! Tänk förr i världen, då fick kvinnor minsann klara sej utan operationer ! De fick också klara sej utan rösträtt, preventivmedel, TV, bil, rinnande vatten, el, läkarvård, take-away-mat, smink, med mera, med mera......

• EnYsterSyster

Var ded nån som såg Lena Ph på TV igår ? vad säger ni i så fall om hennes tuttar ? Snygga tycker jag, såg mjuka och rörliga ut, men skarvarna över brösten syntes väldigt tydligt när hon hoppade, dansade, lyfte upp armarna mm (inte annars). Syns det lika väl på er som opererat er ?

• Rat

EnYsterSyster

Känner mig också som en person med båda fötterna på jorden med ett meningsfullt arbete, vänner, barn, man (som inte tycker det här är nödvändigt)mm.
    Det är därför jag också frågar mig varför det är så viktigt emellanåt. Men jag VILL verkligen kunna känna mig nöjd med mina bröst.

Tiden går så fort, livet bara rusar fram och därför tänker jag att jag måste göra det här, annars kommer jag ångra mig och bara fundera på hur det kunde varit.
    Hoppas bara innerligt att det blir som man tänker sig och att det inte utmynnar i en massa problem. vill inte vara negativ men man har ju hört talas om en del...

Såg inte Lena Ph i går men har alltid tänkt att hon har sina egna "naturliga" eftersom de har lite "häng"

• johanna_dalarna

Vioola

Jag läste ett tidigare inlägg du hade om storlekar. Jag är 171/64 och hade ca 75B innan jag la in 350cc runda gelehallon, och jag är KANONnöjd med storleken.

Jag tror att jag har en stor D-kupa nu... är lite osäker eftersom det bara gått 3v sen operation.

Vioola, hade du bestämt dig var du ska operera dig?

Svar på tråden Bröstförstoring (3)