Bröstförstoring (3)
Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!
Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!
Rat:
Du missupptattade nog mej jag har inte tagit åt mej om ålder o så.
Jag bara förklarade hur jag kände mej.
att jag tänkte inte lägga ner o bli tant typ.Tycker att det finns mycket kvar att ge i livet och vill gärna se fräsch ut.
Så det är helt ok.
Jag tycker oxå att denna sida är underbar med så många likasinnade.
Jag har en intressant fråga:
Hur reagerade eran omgivningen (läs: vänner) på eran operation. Är ni raka i ryggen och berättar sanningen om någon frågar? Har många stött på den "kvinnliga avundsjukan"?
Plus, hur länge väntade ni med att dricka alkohol efter operationen?
Emma86:
Denna frågan har kommit uppp många gånger här.
Svaret verkar vara att ingen säger något ,ingen frågar.
Hade någon frågat mej hade jag svarat ärligt,Om det var någon som jag tyckt hade med det att göra såklart.
men ingen har frågat.
Men jag tycker inte att det är min skyldighet att informera släkt o vänner mfl. att jag opererat mej så jag har sagt det till väldigt få,ingen annan har frågat.
Jag drack vin (dricker inget starkare) igen när jag slutat med de starka tabletterna.Men inga mängder.
Till er som har opererat er, hur blir sevlivet tjejer då undrar jag både praktiskt och psykisk?
tacksam för svar
ok lite fel det skall stå sexliv. he he he
Hhmm har också undrat lite över det. Både medan de läker och efteråt...kanske lite för privat fråga?
Det kan jag svara på! Vårt sexliv har fått en rejäl skjuts! Och det beror nog inte bara på att mina bröst blivit snyggare, utan oxå att jag känner mig självsäkrare. Men de har fått en mer central roll i sexlivet. Tidigare ville jag inte ens att min sambo tog på dom, nu är jag jättestolt över dom!
Under läkningen fick han inte röra, bara försiktigt i så fall. Det gjorde så himla ont! Det är nu 6 mån efter som de blivit mjuka o beter sig som vanliga bröst (dvs de faller åt sidan när man ligger på sidan, guppar när man springer osv). I början var de som hårda bollar, kändes som när man ammade, väldigt känsliga.
Kram!
Inne på www.qvinna.info finns en bra berättelse av en man hur han kände det inför operationen, och efteråt. Den var kul att läsa! Rekommenderar den.
Vårt sexliv har alltid varit jättebra och blev ännu bättre. Började mycket försiktigt 3 dar efter operationen med sportbh:n på.
Han tyckte jag var fin innan och att op. inte alls var nödvändig. Nu älskar han brösten ännu mer och är jättestolt över dom och mig. Efter såå många år tillsammans får jag fortfarande komplimanger, uppskattning och vänliga ord varje dag och han får samma i retur.
lemon
Hur var det nu...vilket material hade du i dina implantat? Låter ju jättebra att de blivit mjuka så att de följer med i rörelser.(för min del är det lika viktigt som att inga kanter får synas)
Råkade se Natacha på paradise hotel, och hennes implantat rör sig ju inget alls. Men däremot syns det ju att det är implantat.