• Swing

Bröstförstoring (3)

Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!

• Svar på tråden Bröstförstoring (3)
  • sossan

carolineeee
    jag var på mammografi några veckor efter op.
    inga problem, jag har bakom
    muskeln. men man måste säga till.

• algit

vioola:
    Det har bara varit en tjej här som op. sig där och hon har inte hörts av på länge.
    Jag vet att hon var missnöjd för att hon hade stor skillnad innan och sen efter op. var skillnaden lika stor.
    Och hon tyckte att de blev mindre än vad hon trodde.

• Cickan

ceciliaj: Lycka till med operationen nu!
    Du ska se att allt går bra :)

• vioola

Hejsan

Undrar ifall det finns någon som gjort en bröstförstoring i Hässleholm? Lars Wetter och Håkan Brorson heter plastikkirurgerna där.

Kostar visst bara 35000 för gelehallon (kapselförsäkring 1 år), enda nackdelen är att de lägger snittet under bröstet då jag är helt inställd på att ha det i armhålan...

Tacksam för svar!

Kram

• aircondition

Vet inget om plastikkirurger i Hässleholm,
    men tro inte det är en nackdel att snittet under bröstet. Jag har det och man kan ana att det finns ett ärr där. Det är "tjockt" som en sytråd ungefär. Men allt är en smaksak. Lycka till!

• Rat

Hej allahopa!

Nu har jag tänkt ut massor med frågor till min konsultation på tors(Viktoriakliniken).
    Tänkte bara höra med er om det är nåt som är jätteviktigt att fråga om som jag inte får glömma bort eller nåt som ni kom på efteråt att ni borde ha frågat om.

Är det nån mer än Linslusen som opererat sig på Viktoriakliniken? Kommer inte ihåg och orkar inte gå tillbaka i alla trådar.

• Cesimón

Vill oxxo veta om det var ngn mer an Linslusen...

Rat, lycka till nu ok! Far garna beratta hur det gick o sa, eftersom jag inte kunde ga pa min tid som jag hade idag...
    *snyfft*
    - Fortfarande ARG pa dumma FLYGPLANEN som inte gick som jag ville... BUHU!

• Rat

Cesimón

Vad tråkigt att du inte kunde flyga!
    Jag lovar ska berätta hur det gick sen och om Charles verkar va nåt att ha

Kram

• Anneli23

Hej hej!

Jag har läst mycket här men har fortfarande inte kommit fram till vilket som är bäst, flytande silikon eller gelehallon?

Varför gör de flesta gelehallon?
    Är det "bara" pga. risken att implantatet med flytande silikon kan gå sönder?

Är det så att man får snyggare form på brösten med gelehallon?

Kramar /Anneli

Svar på tråden Bröstförstoring (3)