• Swing

Bröstförstoring (3)

Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!

• Svar på tråden Bröstförstoring (3)
  • Rat

Cesimón

Jag ska dit på tors. Måste förbereda mig lite med frågor i helgen tänkte jag.
    Jag har inget operations datum bokat som du men tänker att det antingen får bli i dec. strax före jul eller i vår i samband med sem. Vill kombinera sjukskrivning och sem. Hade inte tänkt berätta för kollegerna. Har precis som en YsterSyster kollegor med mycket negativa åsikter om sånt här. Det är bara min kille som vet om mina planer. Men man måste få behålla det för sig själv om man vill tycker jag....

• Rat

Ett annat bekymmer är ekonomin. Nu ska vi ta ett lån för att köpa bostadsrätt, kanske blir svårt med fler lån. Men min kille kanske ställer upp även om han säger att han tycker der är onödigt. Men vad ska dom annars säga innan man bestämt sig helt

• Cesimón

Rat

Hehe, min fastman tycker det ar grymt 'onodigt' - hade han fatt valja hade han inte velat att jag gor operationen, men det ar anda ngt jag velat sedan jag var 14 - sa han forstar mej och stottar mej - sa mkt att han betalar for kalaset...

Skall oxxo forbereda lite fragor i helgen, men kanns anda som om jag kommer komma pa alla efterat. Kanns lite gott att jag har 2 olika konsultationer da, sa att jag kan ta igen de fragor jag 'glomde' pa forsta stallet pa det andra =)

Min familj vet ju om att jag velat gora en OP, men alla vet inte om att den nu kommer bli av... Min syster sa 'jassa, men jag trodde du hade kommit over det' nar jag berattade for henne... och lite sa har de andra reagerat med, men ikket... Jag har inte 'kommit over' ngt, nar jag vet att det ar ngt jag VILL och behover for att fa trivas mer med min egna kropp.

Hoppas bara resultatet blir bra nu oxxa, annars kanns det riktigt FockedUp, s.a.s...heh...=/

Ahja, Skall nog ga bra... hoppas jag *flinar*

• Bride2B..

Ingen som vågar visa bilder på sina nya b00bies? *nyfiken*
    Jag vill med göra en bröstförstoring men väntar med det tills jag fått mina barn så de slipper bli så säckiga ;)

• vioola

Hej igen

Jag undrar ifall det är större chanser att man känner implantatet, dvs kanter och få ripplings ifall man väljer trögflytande. Eller är det vanligare med gelehallon kanske?

Jag är inte så rädd för att implantatet ska spricka, silikonet rinner ju inte ut i kroppen. Jag är mest rädd för kanter och ripplings och kapselbildning givetvis...

Någon som vet nåt om detta? Runda gelehallon eller runda flytande. Vad ska man välja?

Blir snart knäpp...

Kram

• lillan23

Hej!
    Jag undrar om nån vet varför jag har ont på min ena bröstvårta så fort jag råkar stöta antingen med armen eller med bh:n, sen har jag en annan fråga, jag har inte riktigt legat på mage sen jag gjort mina tuttar, jag vågar inte faktiskt, så jag undrar om det är okej eller? Jag har legat på mage sällan men med stöd av mina armar. Jag har gjort bröstförstoring sen 7 mån. tillbaka.

• MissHopeless

Tjaba :)
    Rat: Jag e oxå en ganska tunn person. Liten hela jag. 151 cm lång (eller kort *s*)och vikt på 39 kg. Hade a-kupa innan operationen å hamnade på en d-kupa efter :)Fast d där med bh's... anväder d typ aldrig.Har nog aldrig gillat d, varken före eller efter op. Får bara panik och tycker d e obekvämt. Kör med toppar eller tajta linnen istället. Fuunkar priiiiiima :)Tror inte mina bröst ser så onaturliga ut... D e klart d e ju väldigt runda om man säger så. Fast jag har aldrig fått några klagomål! ;P Och D-kupa låter större än va d e. Gör inte för små!Jag är glad att jag lyssnade på kirurgen och tog den storleken jag gjorde. Trodde d skulle bli för stort först men d blev d inte :)När jag skulle vara sjukskriven ifrån mitt jobb för op, kände jag mig tvingad att berätta för många vad jag skulle göra. Jag var liksom rädd att jag skulle komma tillbaka efteråt och att d skulle synas skitväl att jag opererat mig! Men jag hade inte behövt berätta d för så många som jag gjorde. Med bylsiga arbetskläder så syntes ju inte d så extremt som jag hade trott..haha.

Vioola: Jag har känt mer å mer på sista tiden att mina koksalt-inlägg är lite ripplingsaktiga på sidorna å d e ju inte så kul... men så har ju tuttarna några år på nacken oxå! :) Geléhallon låter ju helt klart intressant alltså..

Cesimón och Rat: Den sambon jag hade på den tiden tyckte oxå att min operation var "himla onödig". Men jag stod på mig för jag hade velat d så länge! Dessutom e jag glad att jag betalade varenda krona själv och inte blandade in honom i nåt lån. För man vet aldrig vad som händer i livet och jag ville känna att mina bröst var mina. Dessutom tyckte jag han var rätt sur efter operationen. Jo, visst hjälpte han mej när jag hade ont, men inte var han speciellt glad över hans tjejs nya lökar inte! *s*

Bride2B: Om du har lunar kan du kika in hos mej där. Inga topless-bilder precis men ändå.. :)

Kram på er! Hälsningar MissHopeless

• Carolineeee

hej.
    stämmer det att man inte kan göra en mammografi för att se om man har cancer om man har bröstinplantat?
    Någon som vet?
    tack på förhand.

• vaxad

MissHopeless:
    Hur mycket har du lagt in??

Svar på tråden Bröstförstoring (3)