• Swing

Bröstförstoring (3)

Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!

• Svar på tråden Bröstförstoring (3)
  • Jellomoon

Tez82

Toppen!! Vad kul att du fixat en sån sida. Och snygg var den också. Tack!

Jag heter jellomoon även där. Då ses vi där alla :)

• loppalina

Jag måste bara få tala om att brösten känns inte varmare vid värme, bara kallare vid kyla.

• Tez82

aircondition

Nu har jag lagt till sophia hemmet också! :)

Kram

• Tez82

loppalina

Nu ligger Carlanderska ockå inlagt på forumet.

Kram

• Anneli23

Hejsan!

Jag har följt dessa trådar om bröstförstoring ett tag nu, och jag ska själv göra en förstoring snart www.brollopstorget.se/Bilder/icon7.gif

Men jag funderar mycket på hur det kommer att gå efter operationen. Jag cyklar till och från jobbet, tror ni att det kommer att gå bra? Jag har ett jobb där jag står upp hela dagarna - kommer det att bli väldigt jobbigt?
    Jag har tänkt sjukskriva mig i en vecka och jag ska förmodligen lägga in gelehallon med snitt i armvecket.

• algit

Anneli23:
    Jag tror inte att du kan cykla efter en vecka.
    Det är svårt att röra armarna första tiden musklerna fungerar inte som vanligt.
    Om jag var som du skulle jag försöka fixa två veckor då känns det mycket bättre.

• aircondition

Tez82: Du är en klippa!

• Just-me

ååh jag ringde till citadell och bokade tid för konsultation och op.
    Fick konsultation 31 jan och op 13 mars. Jag har då 5 veckor på mig att bestämma mig för implantat och om jag vill gå igenom en op. Är detta för kort tid tror ni?
    Hur känner ni? Jag tänkte att det vore skönt att ha så nära som möjligt så man inte hinner bli osäker. Men det är kanske för kort tid, kanske behöver mer tid att tänka på imellan?

Kram

Svar på tråden Bröstförstoring (3)