• Swing

Bröstförstoring (3)

Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!

• Svar på tråden Bröstförstoring (3)
  • carin83

nej jag har faktiskt inte gjort det, hatar ris så har det aldrig hemma o glömmer alltid att köpa det haha=)
    nja jag vet inte riktigt vilken storlek jag vill ha, men jag vill helst inte att folk skall se att jag gjort det, så jag har nog tänkt full b kanske, men får väl höra vad han säger!!!Jo men jag har bestämt mig att jag skall göra det!!men kunde han beskriva hur resultat ungefär skulle bli?massa frågor!!!

• ceciliaj

Har du popcornkärnor eller linser eller nåt då? Du kan nog ta vad som helst istället för ris..
    Det kändes som den halvtimmen man hade var väldigt kort, vi pratade nog aldrig om hur resultatet skulle bli. Men jag hoppas de blir som mina nu fast större

• carin83

ceciliaj
    tackar för tipset skall prova det=) ja jag kan tänka mig att en halvtimma går extremt fort... tack för svaren!! Så måste du berätta hur det har gått efter operationen!!! kram!

• carin83

det skall jag kika på!!! taack!

• aircondition

EnYsterSyster:
    Jag är ungefär som du. Känner du att 215 är lagom för dig, ta det. Om man landar på de här vikterna som du och jag pratar, är det svårt att få det att INTE se naturligt ut. På mig kan man verkligen inte se att det är "fejk"

• aircondition

carina83:
    Vad är qvinna?Jag skulle också vilja se.

• sossan

hej nu var det ett tag sen jag var inne jobbar jätte mycket nu min första lediga helgdag denna månaden :)

carin83 o ceciliaj
    jag op också på carlanderska, hur bra som helst, underbara människor

grattis alla som op er och lycka till ni andra

• loppalina

Hej Carin83!

Japp jag opererade mig hos Clas Lossing. Jag är verkligen nöjd med mina nya tuttar :D Jag fick ringa hur mycket jag ville o även prova implantaten flera ggr :)

Dem ringde mig ett par dagar innan op o frågade om det gick bra att komma tidigare och bli opererad. Sen när jag väl var på plats så fick man ju jättebra service ;)

Sköterskorna var helt underbara, tog väl hand om nervösa lilla mig ;) Clas var jättebra han oxå. Visade implantaten innan op o pratade lite innan narkos sköterskan kom. Allt känndes verkligen jättebra :)

Jag är 163 o väger ca 53 kg, hade inga bröst innan op la in 380 ml silikon. Har idag dd/e kupa :)

Jag hade ont som attan den första natten men då var det ju bara att ringa på sköterskorna som villigt hjälpte till ;)

Svar på tråden Bröstförstoring (3)