Bröstförstoring (3)
Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!
Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!
Mamma till 3
Du gjorde antagligen inget fel, utan det var jag som inte aktiverat det. Men nu ska det var aigång ocg klart! :) Saknarni någon klinik eller ämne där så skriv så fixar jag! :)
Kram kram
Tez82:
Kan du inte ta med Sopfia Hemmet. Där har jag opererat mig, och det var såååå bra!
Cickan!
Garttis!!! Jag hade mer ont i revbenen än brösten så det känner jag igen, men jag lovar det kommer att gå över ;)
Vila nu och lyssna på kroppen så skall du se att allt kommer att bli bra! *kram*
Ceciliaj: Du får väl upplysa din kille om att mamma scan är en höjdare i köket, så han kanske kan ta lite hjälp av henne också. Så du slipper äta pizza varje dag :D :D
Tez82!
Kan du ta med Carlanderska oxå??
Mvh loppalina
loppalina:
Äter inte kött så mamma scan fungerar inte så bra Men han kan nog fixa ihop nåt.. Ska bli intressant att se hur han klarar det faktiskt
Trögflytande silikon???
Är detta samma som den nya varianten av gelehallon eller inte? Vissa säger det och vissa inte...
Undrar...
Kram
Tez82
Det låter jätte bra, för då blir det inte så rörigt för den som vill leta efter info om en viss klinik :)
cickan
Grattis till dina nya bröst!!
Mamma till 3
Jaha ok.. hon missuppfatta mig nog när jag ringde om frågade om implantaten.. Men dom som dom har är dom mjuka alltså? :)
Jag ska ringa dom imorgon och boka tid, inte varit där och träffat dom än :)
Förstår att du är nervös, jag blir nervös bara jag tänker på det hihi :) Men det kommer gå jätte bra :)
mmm det där men implantaten känns kalla har flera påpekad. Måste höra med Johan vad han har att säga om det..
Du får skriva till mig på det nya sajten som Tez82 har gjort när du är på benen igen efter op.
Just-me heter jag där också. Jag kommer flytta och datorn kommer inte bli inkopplad på en månad..
Lycka till på op :)
Kram
Just-me
Tack behövs verkligen,bara går och undrar om detta är det rätta.Ja hon måste ha missuppfattat dig. Har du varit på deras hemsida,det står ju även där att de bara har de nya.Jag har själv klämt på dem och de känns inte mycket hårdare än vad dem gör som jag har nu.
Ja,jag blir nog en utmaning för Johan.Jag kommer rapportera på den nya sajten,där finns jag under anv.namn flisan.Jag ska också ta och fråga om det här med kylan,men det är absolut inget som besvärar mig.I början vet jag att jag tänkte hjälp hur ska det gå till sommaren om de blir varma.Men något sånt har jag inte märkt av. Hoppas du har bestämt dig nu och att du känner dig lugn med ditt val av implantat och klinik. Jag tror att du kommer tycka om och känna stort förtroende för både Johan och Lotta.Hoppas det blir av för dig innan sommaren,för det är ju skönt att få det gjort innan.Lycka till med allt KRAM
vioola
Nej trögflytande silikon är inte de nya gelehallonen. Trögflytande silikon är som sirap. De nya gelehallonen är mer som gele om du förstår vad jag menar. Det är mer sammanhängande och kan alltså inte rinna ut om de skulle gå sönder.
Vissa kliniker kallar sina trögflytande implantat för gelehallon,vilket är fel och leder till förvirringar för många.
Kram