Bröstförstoring (3)
Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!
Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!
föresten har också regestrerar mig på den nya sida med samma namn som här :)
Förresten glömde ju att skriva att jag talade om hur jag ville att mina blivande tuttar skulle se ut . Ville inte ha några "bollar" eller att det skulle synas jätte mycket, att det är silikon. Dem ser ut som dem gjorde innan mina 2 barn fast lite större ;)
När ni tänker på storlek och så, har ni haft/har någon känd person som ni tänkt på då-allså vill ha sådana bröst som den???
tänker att så tänker man ju ofta med frisyrer/kläder/smink/accouarer m.m
Girly-girl
Så har inte jag tänk nu när jag funderar på op. Känns inte som samma sak för det blir ju olika på alla, man har ju olika förutsättningar.
Där imot har jag kollat runt massor på olika bröst så jag är säker på vilken storlek på bröst jag personligen tycker är snyggt. Men ingen speciell person!
Kram
Just-me
Ja jag tycker vi borde göra det. Undrar om man ska avsätta ett forum för varje klinik, och så får man själv sedan skriva in i forumet vad man tycker om klinik respektive läkare där.. Vad tror du om det?
Kram
Hi hi såg att jag inte aktiverat forumet på communityn! Men nu har jag gjort det! Säg bara till i fall jag ska ordna fler forum.. :)
Kram kram
Hej allihoppa!
Tre dgr sedan jag opererade mig nu, har fortfarande öm och de stramar en del men det börjar kännas lite bättre. Skönt att ha en sambo som tar hand om en. Opertionen gick bara bra och alla var verkligen jättetrevliga mot en och passade upp på mig hela tiden. Just nu är jag tejpad över hela brösten och får inte ta av det förrän återbesöket i veckan, längtar till att få se det verkliga resultatet. Har haft ont lite i revbenen under brösten, ngn som känner igen det?
Kram Kram
Just-me
Hej igen ! Har haft lite att stå i,men pratade med dem på citadell. De använder sig bara av det nya gelehallonimplantatet. Det framkommer också på deras hemsida.Har du bestämt dig för något ännu ? Jag börjar bli riktigt nervös nu. Det är bara lite drygt 14 dagar kvar.
Jag ser att det varit diskussion ang att implantaten blivit kalla.Detta känner jag igen. Jag trodde också att det skulle försvinna då jag kände av det förra hösten då jag va precis nyopad,men nu när det har börjat bli lite kallare ute så har jag haft samma känsla.Jag har mina framför muskeln så det har nog ingen betydelse var implantatet är placerat.
Det är inget som man inte står ut med bara det att det känns lite skumt.
Cickan Grattis !!! Det där med öm i revbenen känner jag igen. Jag hade väldigt ont utav det det var nästan så jag trodde att han spräckt ett revben på mig.
Det var värre på ena sidan,men jag lovar det avtar också så småningom.
Lycka till du kommer bara att må bättre från dag till dag.KRAM
Tez82
Vilken fin sajt du lagt upp. Jag har också varit inne och registrerat mig under anv. flisan. Bara en fråga jag kom inte in på forumet där,vad gör jag för fel? Någon som vet?
Cickan:
Vad kul att allt gått bra! Hade du väldigt ont de första dagarna? Jag vill göra min op NU!!! Men det är ju bara 8 dagar kvar idag.. Ja visst är det tur att man har en sambo som kan ta hand om en. Han har sagt att det blir pizza varje dag som jag inte kan laga mat
Hoppas allt går bra nu och att dina boobs blir jättesnygga!! Kramar