Bröstförstoring (3)
Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!
Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!
Just-me:
Jag tror inte att du behöver ha mer tid på dig. Ta reda på så mycket som möjligt nu innan så är det nog lugnt. Jag har två månader mellan konsultation och op, och jag hade klarat det med 5 veckor Man vill ju bara göra det så fort som möjligt när man väl bestämt storlek. Det är nog bara bra att man inte har för lång tid på sig så man ångrar sig
Nu har jag en vecka kvar till op och jag är stensäker på allt! Lycka till!
ceciliaj
ok :) Jag har skrivit ner frågor, säkert 5 st A4 papper nu. sånt som folk påstått mm vill jag ha svar från läkaren. Vill ha hans åsikt om allt.
Känns så långt kvar till konsultation bara.. hmm.. Åh jag är redan nervös..
Just-me
Grattis till op tiden!
Har du mejlat bilder till cosmo? Jag gjorde det i våras men har ännu inte fått svar :)Inget kul att inte veta om de kommit fel då det ju är bilder på mina bröst.
Tänkte göra ett nytt försök nu men utan bilder till en början.
Låter bra att du laddat med frågor :)
Jag är precis inne i en svacka med dess operations funderingar, det känns helt plötsligt lite fånigt(inte menat att någon ska ta illa upp, detta är bara hur jag känner innför op just nu, tankarna far ju upp och ned)
Jellomoon
Jag har bokat tid hos Johan. Svårt att veta vem man ska boka hos. Men känner en tjej som gjort op hos Johan som prata gott om honom.
Jag har inte mailat bilder, tar allt när jag kommer dit så jag får se dom ordentligt. Bor du långt ifrån?
Tro mig, jag funderar en massa oxå.. samma frågor som dig ;) Men så är det nog för alla!
Kram
så HAN får se dom ordentligt. INTE så JAG får se dom ordentligt.. det gör jag ju varje dag ;)
Just-me
ok, så det blev Johan.
Ja, jag bor i norrland så jag vill helst ha konsultationen i samma sväng som operationen.
(Ser just att smil gubben i mitt tidigare inlägg hamnat fel( tycker inte att det är skoj att mina bröst bilder kommit fel))
Är det storleken du inte bestämt dig för ännu?
Nu måste jag gå ut en sväng.
Tittar in senare iadg eller i morgon.
Kram
Just-me:
Oj vad mycket frågor! Har du lång konsultationestid? Jag har frågat mycket efter min konsultation också, då kändes det viktigast att hitta rätt storlek. Hoppas allt blir bra! Kram
Jellomoon
Har ju inte bestämt storlek, men vill ha gelehallon efter vad jag läst och snitt i armhållan efter vad jag sett :)
Jag vill göra en op men samtidigt är jag osäket för jag har sååå många frågor.
Nu känns det ännu mer som om jag borde flytta fram konsultationen så jag kan känna mig mer säker.
Vore skönt om andra här inne kunde säga vad dom tycker är bäst :)
Kram
ceciliaj
Hon sa att det var 45 min.. Jag sa det går aldrig jag har massa frågor!
Hon sa då att det är lugnt, det är vi vana vid ;) hmm.. Jag förstår inte hur jag ska få svar på alla frågor (säkert kommer jag på följdfrågor oxå) och bestämma en storlek. men det löser sig nog.
Kram