• Swing

Bröstförstoring (3)

Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!

• Svar på tråden Bröstförstoring (3)
  • aircondition

Innan jag opererade mig, gick jag på två besök. Det här var på Sophia hemmet. Jag hade ju en tanke om hur jag ville ha det, och fick det sedan bekräftat av läkaren, som tyckte likadant efter att ha sett mig. Jag blev jättenöjd!

• Jengirl

Algit

Du är ju haj på det här med strl. Om man har en behå där bröstvårtan "ramlar" ut
    . Är behån för liten då? Oo är inte helt med när det gäller strl på behå:ar..

• Just-me

aircondition

Träffade du inte kirurgen på ditt första möte?

Kram

• algit

Jengirl:
    Svårt att säga det jag först tänkte var fel modell för låg liksom ,annars för liten om den trycks ut.
    Det finns ju många bh modeller och inte så många som man tycker sitter helrätt på en själv.
    Kan inte se att bröstet ramlar ut om den är för stor jo om man böjer sig framåt.

• Mamma till 3

Just-me
    Grattis tiil konsultationstiden.Du ska se när du varit där tycker du att det är fruktansvärt lång ti till op. Jag tror att fem veckor imellan är tillräckligt.Samtidigt förstår jag dig så väl all oro och beslutsångest. Gör du det inte nu kommer du säkert att ångra dig. hur du än vrider och vänder på det så tror jag ändå att man har bestämt sig innerst inne.När jag skulle opereras förra hösten så var jag så ambivalent att jag tänkte ringa återbud i sista sekund trots att det var ett starkt övervägande beslut jag tagit. Jag tror att det är många som tvekar trots att de är stensäkra på att det här är vad jag vill göra.Det låter väldigt luddigt,men så är det.Flertalet kvinnor och tjejer säger ju att det är det bästa de har gjort.

Har du långt att köra till Helsingborg?Jag fick extra tid eftersom jag kom långväga ifrån.Tänk inte på storlek och sånt nu. Försök leta fram lite bilder som är så likt dina förusättningar som möjligt och ta med dem till Johan.han kommer se på dig och efter dina önskningar vad som passar dig.Jag lovar dig du har säkert fattat rätt beslut och allt kommer säkert gå jättebra.

Jag lovar jag ska berätta så fort mitt är över och även lägga ut lite bilder på nya sajten.Fixar han till mig så klarar han mycket. Kram

• algit

Just-me:
    Jag var på konsultation i Januari opererades 15 mars.
    Jag hade så säkert bestämt mej för att jag ville operera mej o storlek med på ett ungefär så det var bara en sååååå lång väntan där emellan.
    Men velar man mellan storlekar tex så är det en lång tid att vela på.
    Vem ska operera dej?
    Jag var där över en timme på konsultation han verkade ha all tid i världen men det hade han kanske den dagen.
    Jag hade oxå många frågor men han berättade så utförligt så jag fick svar på mycket .
    Det jag ångrar var att jag stressade med storleken jag kom inte riktigt ihåg hur det sett ut efteråt.
    Men är man efterklok så var det kanske bra i mitt fall för annars hade jag nog tagit mindre o det hade jag ångrat idag.
    Så ta god tid på dej med det.
    Och ta på en ganska tajt tröja så du ser.

• Just-me

Har drygt 30 mil ner. Vad menar du med extra tid?
    Försöker hitta någon som liknar mig.. det är svårt, jag är alltid smalare än alla dom jag sett :(
    Ja lägg upp bilder på nya sajten så jag får se sen :) Tänkte också göra det när jag gjort op :)

Kram

• Just-me

algit

Johan på citadell tror jag det blir :)
    Vem hade du? (kanske frågat innan men blandar lätt ihop)
    Jo storleken måste jag ta tid till när jag är där.. kan ju allid ringa om jag har fler frågor :)
    Kommer nog ta med mig flera tröjor ifall hihi :)

Kram

• algit

Just-me:
    Jag op. av Peter Cosmo men har bara hört positivt om båda.
    De har lite olika råd till sina patienter efteråt har vi förstått när vi pratat här.
    Vad jag förstår delar de bara lokaler men är egentligen inte samma ,de har olika telnr olika hemsidor.Olika delar av lokalerna när man är där.

• Just-me

algit

Ah det har jag fattat också.
    Vad är dom olika råden då? hmmm

Kram

Svar på tråden Bröstförstoring (3)