Bröstförstoring (3)
Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!
Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!
carin83:
Jag ska op mig på Carlanderska om en vecka, så då kan jag ju berätta hur det var Men allt verkar väldigt bra iaf. Är det Clas Lossing du ska till? Han har op min mamma o hon är väldigt nöjd, han är väldigt duktig.
Det här är för övrigt ett väldigt bra ställe att få sina frågor besvarade! Hoppas allt går bra på konsultationen!
Kramar
ceciliaj
oj vad bra, det är så bra när man kan fråga nån som vart på samma ställe!!
Är du nervös?!! själv e jag nervös för konsultationen, hur skall det gå när man skall opereras då=) Har du varit på fler ställen i gbg?
carin83:
Nej det var första stället men det kändes så bra direkt! Annika är ju så trevlig och läkaren o jag kom bra överens. Så det blir 380 ml silikon. Känns väldigt läskigt! Mamma har berättat hur ont det gör också.. Men det är det värt! Du är 22 antar jag? Jag med.. Visst är det skönt att kunna prata med andra som är i samma sits..
ja visst är det!! jo jag e 22, har du funderat länge på det här?? var det svårt att välja storlek, är det olika form på implantaten, konstiga fråga?=)!! Annika är hon som svarar när man ringer va?? Hon verkade super trevlig iaf som man ick prata me i telefon!!
Ja jag har funderar länge! Men jag trodde nog aldrig att det skulle bli av. Men så lyckades jag spara ihop pengarna o då kände jag att jag måste göra det.
Storleken är klurig.. När jag var där hjälpte CL mycket, han vet vad som passar. Men sen tänkte jag om lite o la till 30 ml. Inte mycket iofs.. Men det sägs ju att 50 ml "försvinner" när det kommer in i kroppen.
Vad har du för mått? Jag är 160 lång, 50 kg, 75A..
ja annika är hon i telefonen
jag är 180 o väger 60 har oxå 75a...tragiskt när man knappt fyller ut A=)haha, vilken bh storlek räknar du att du kommer ha sen??!
ceciliaj
Alla här inne verkar vara jätte nöjda med sina resultat, men när man kollar på qvinna, så är det ju många bilder som verkligen är förskräckliga... har du kollat nåt på de bilderna? eller va tycker du??..
Jag hoppas på C, men det kan nog bli D. Verkar mycket lättare att hitta bh med C-kupor. Men det spelar väl inte så stor roll Har du funderat på storleken? Gjort ristestet?
Ja det är inga vackra bilder direkt. Men jag tror att det blir bra ändå.. Har du inte riktigt bestämt dig än?