Bröstförstoring (3)
Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!
Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!
Trancequeen
Dina inlägg behöver inte vara så där otrevliga, här inne diskuterar vi som vuxna människor! Så ta dina åsikter och bege dig härifrån tack! Du kan återkomma när du har något vettigt att säga.
Jellomoon:
Vi pratade om det för dagen inan hade det varit ett program på tv om just detta.
Från USA ,han menade att han har varit så länge i branchen och aldrig hört ett bevisat fall av detta.Han menar att dessa tjejer hade fått sin sjukdom ändå men nu sätter de sjukdomen i samband med operationen.
Och så var det ju från USA där kan man ju stämma allt och alla o få en massa pengar.
Han är så klart partisk men ändå en tanke.
Han säger att undersökningar visar att inte fler kvinnor har dessa sjukdomar som har implantat än de utan.
Det har gjorts många sådana tydligen.
Rat:
Jag har koksalt.. opererade mig sista Juni.. Det har alltså gått 4 månader.
Jag är supernöjd! Det ser inte ett dugg onormalt ut, och jag har fått tillbaka den storlek, C-kupa, jag hade innan 3 barn och en viktnedgång...
Är jätteglad för mina "nya" bröst!!
Kram Joanna
Slår vad om att Trancequeen inte har små utammade aa cupor............
Koksalt har jag RAT. är jätte nöjd.
har 275 bakom bröstmuskeln, op mig för snart ett år sedan.
Ser naturligt ut o inga synliga kanter.
Mjuka o känns enl sambon som vanliga bröst möjligen lite "fastare".
Op mig på clinic estetic i Stockholm , vet att Frances också op sig där o är nöjd.
De op bara i koksalt. Där fick jag stanna över natten. Det var jätte bra o sköterskorna snälla o trevliga. 30 000 kostade min op.
Enligt tillverkaren så har implantaten livslång garanti så går de mot förmodan sönder,behöva bytas så får jag nya gratis, men får betala själva op.
Nu tror jag nog man får räkna med att byta dem om 10-20 år men man vet ju inte!!
jag valde koksalt eftersom det är kroppseget om det mot förmodan skulle gå sönder.Har kompisar med både koksalt o silikon o hon med koksalt är nöjdast!
Hon som har silikon där syns kanterna delvis o det är inte så snyggt!
Men de flesta blir ju nöjda med silikon el koksalt. Det är ju bara det att man själv lär komma fram till vad man vill ha-inte så lätt.
Pratar man med de som bara gör i koksalt så tycker ju de förstås att det är bäst,och de som bara gör i silikon tcker ju det är bäst.....
Jag opererade mig för 5 år sedan på Sopfia hemmet. Jag har inga kanter någonstans. Dom la in 275 hallongel. bakom bröstmuskeln. Om jag är nöjd? Jajamensan!
blåsippa och aircondition
Vad väger ni och hur långa är ni?
var har hon med silikon med synliga kanter opererats? Och är hon väldigt smal? Hur mycket la hon in?
algit
Låter bra attdet gjorts undersökningar som visar att implantat-kvinnor inteblirsjukare än andra. (Det borde vara mer öppet med resultat från undersökningar)
Jag fortsätter att efterlysa någon här som kan starta upp en sida för oss tjejer som funderar på eller har gjort bröstförstoring! Där man kan ha sitt lilla kryp in med en stående presentation och ha mer samlade erfarenheter. Vi blir ju så hänvisade till att lita på kirurgens ord trots att vi vet att dessa operationer är deras väg till ekonomiskt oberoende. Det vore jättebra om klantiga kirurger som inte döms ut av ansvarsnämden iallafall kan få en prick på en oberoende webplats. Och tjejer som tänker operera sig får själva ta del av erfarenheter från andra som faktiskt vet vad de pratar om(dvs alla som gjort op)
Är det någon här som vet hur man gör en sån sight? För visst vore det bra! :)
Rat
jag har hört att koksalt är något fastare än mjuka gelehallon. Annars har jag sett massor med efter bilder på jättenaturligt
resultat från USA.
Blåsippa
Tack för att du berättar och vad härligt att du är nöjd!....
men det gör det samtigt svårt att välja.
Jellomoon
Jag vet att det finns massor med bilder med koksalsimplantat som ser snygga ut.
Är bara lite nyfiken och höra mer personligen från folk här förutom "flitiga" blåsippa som alltid är snäll och svarar.
Sådana som tranceqeen bryr vi oss inte om så länge hon inte kan uttrycka sig mer respektfullt eller hur?
Joanna/nojsan
Glömde tacka dig också. Jättekul att du är nöjd med dina nya också. Var blev du opererad? Vet att du har skrivit det men jag har glömt. Sorry
Hejsan
Någon som opererat sig i Ockelbo hos Eija Olsson?
Skriv och berätta om era erfarenheter...
Kram